Stránka 2 z 3

1.6 CRDi VGT 66/90 vs. 85/115

PříspěvekNapsal: 18.01.2008 11:21
od Návštěvník
Zdravim,

neviete ako je to s vykonom / krutiacim momentom pre 1.6 CRDi ?
Predajca mi tvrdil, ze je rozdiel je iba v programe v riadiacej jednotke.
Rozdiel ceny tam je vsak je 8-)

Re: 1.6 CRDi VGT 66/90 vs. 85/115

PříspěvekNapsal: 18.01.2008 12:54
od snike
rasla píše:Zdravim,

neviete ako je to s vykonom / krutiacim momentom pre 1.6 CRDi ?
Predajca mi tvrdil, ze je rozdiel je iba v programe v riadiacej jednotke.
Rozdiel ceny tam je vsak je 8-)


Prodejce měl pravdu ;-) Už se to tady řešilo http://old.kia-club.org/viewtopic.php?t=188&postdays=0&postorder=asc&start=15

PříspěvekNapsal: 24.01.2008 18:33
od belize
Pánové klobouk dolů. Původně jsem se domníval, že něco málo o motorech vím, ale při čtení těchto řádků měním názor. Díky za ně a jen houšť. :no:

vstřiky

PříspěvekNapsal: 27.01.2008 11:15
od Návštěvník
Teď jsem měl tu čest měnit vstřiky.Originál čítal kolem 20000,- Kč ale měl jsem štěstí a sehnal jsem nové za 6000,- kus.Je to dobrej nářez ale větčí překvapení mě čekalo doma když jsem je přehodil auto chytlo ale nešlo zvednout otáčky.Takjsem zavolal do servisu a oni mi řekli ať to přitáhnu že musej dát čísla vstřiků do řídící jednotky.Teď je ž vše OK:

PříspěvekNapsal: 01.03.2008 01:01
od forrester
Bosch oslavuje desaťročnicu COMMON RAILU

V tomto roku je práve desať rokov odvtedy, čo spoločnosť Bosch uviedla na trh vstrekovací systém common rail. Prvými vozidlami, vybavenými touto inovatívnou technológiou vstrekovania, boli Alfa Romeo 156 1,9 JTD a Mercedes-Benz C 220 CDI.
Za úspechom vznetových motorov stojí na prvom mieste práve vstrekovanie common rail, vďaka ktorému je chod dieselov pokojnejší a tichší. Taktiež sa vďaka common railu zlepšila ekonomika prevádzky vznetových motorov, a to pri súčasnom zvýšení výkonu a krútiaceho momentu. Úspech systému potvrdzujú samotné predajné čísla: zatiaľ čo v roku 1997 (teda v roku uvedenia systému common rail na trh) registrovali v západnej Európe zo všetkých nových áut len 22 % so vznetovým motorom, vlani už vyše 50 % a tento rok by mal podiel novoregistrovaných áut so vznetovým motorom v západnej Európe dosiahnuť 52 %. V niektorých krajinách však už aj vlani dosahoval podiel novoregistrovaných vozidiel so vznetovými motormi vyše 70 % (Belgicko 74 % a Francúzsko 71 %). V súčasnosti jazdí na svete viac ako 33 miliónov vozidiel so vstrekovacím systémom common rail od spoločnosti Bosch. Od momentu uvedenia na trh urobila technológia common rail obrovský pokrok, no ani za desať rokov výroby a vývoja nevyčerpala svoje možnosti. Ďalším vývojom bude vznetový motor schopný splniť aj tie najprísnejšie emisné limity, ktoré sa v súčasnosti len pripravujú. V budúcnosti sa očakáva zvýšenie podielu najmä v USA, kde sa teraz predáva len 6 % áut so vznetovými motorom. Do roku 2015 by to však malo byť už zhruba 15?%. Rozhodujúcim činiteľom, ktorý ovplyvní nárast dieselov v USA, bude spotreba pohonných hmôt a tvorba CO2. Taktiež sa očakáva, že vznetový motor so systémom common rail bude mať úspech na ázijských trhoch, najmä v Číne a Indii, ktoré by sa mali stať novodobými tigrami v automobilovom priemysle.
Poznamenávame, že Bosch v súčasnosti vyrába komponenty pre common rail v 15 závodoch a 11 krajinách. Tento rok sa očakáva, že len samotný Bosch predá viac ako 8 miliónov systémov common rail. Pre zaujímavosť, vlani to bolo 6,8 miliónov.

ObrázekObrázekObrázek

PříspěvekNapsal: 01.03.2008 14:08
od Tony
technicka... ceed a vsechny jine auta s CR vyuzivaji 2. generaci a ne treti jak se tu psalo na zacatku. 3.generaci co vim ma napr. bmw u nejnovejsich motoru. a ty tlaky 2000 baru si trochu prestrelil ne? vim ze to je vice jak u 2.generace ale tolik fakt ne

PříspěvekNapsal: 01.03.2008 14:35
od snike
Tony píše:technicka... ceed a vsechny jine auta s CR vyuzivaji 2. generaci a ne treti jak se tu psalo na zacatku. 3.generaci co vim ma napr. bmw u nejnovejsich motoru. a ty tlaky 2000 baru si trochu prestrelil ne? vim ze to je vice jak u 2.generace ale tolik fakt ne


Ještě to doupřesním ;-) Kia cee´d 1,6 CRDi využívá vysokotlaké vstřikování common rail 2. generace a vstřikovací tlak je 1.600 barů.

Detaily o 3. generaci vstřikovačů BOSH najdete třeba tady http://www.bosch.cz/press/detail.asp?f_id=286

Proto se koncern VW dlouho držel systému PD, který v dobách 2. generace CR už dosahoval vstřikovacích tlaků kolem 2.000 barů viz. http://www.volkswagen.cz/page.php?chapter=technika&show=cerpadlo

PříspěvekNapsal: 01.03.2008 14:37
od forrester
snike ti na to odpovedal za mna :wink:

PříspěvekNapsal: 19.11.2008 01:49
od Návštěvník
A kedy vložíte článok kydajúci na benzín? Aby sa mi lepšie rozhodovalo, aký motor vybrať.

PříspěvekNapsal: 19.11.2008 13:09
od Stefi
trnsltr píše:A kedy vložíte článok kydajúci na benzín? Aby sa mi lepšie rozhodovalo, aký motor vybrať.

Benzínové motory koncernu Hyundai, kterého součástí je KIA patří ve své třídě mezi lepší/nejlepší/pohonné jednotky co se týká parametrů v objemu 1,4 a 1,6 litra využívají nejmodernější prvky o tom svědčí i výkon, 2 a 2,7 i 2,4 litrové již za špičkou pokulhávají, chce to skouknout ofice.kia nebo testy v moto.časopisech, zde jsou naše názory, diesel má při stejném objemu větší sílu(kroutak)ve větším spetru otáček, benzin má silu max. při vyšších otáčkách.......záleží kolik najezdíš, kde atd, na městké poskakování je diesel zbytečný....jiný může radit něco jiné, ak chceš možem Ti to vysvetlit aj v Nitre tento rok sa tam chystám ešte 2x :no: vím, že to není ke CR, ale jinak problém byl řešen i při výběrech dříve ve foru, ovšem tu nikto nic nekydá to možná trochu ty, tu sa vymienaju poznatky na základe prevádzky a odborných postrehov :no:
něco najdeš tady: :-o
http://old.kia-club.org/viewtopic.php?t=1399 a nebo http://old.kia-club.org/viewtopic.php?t=218

PříspěvekNapsal: 19.11.2008 21:01
od Beda
Preposilam informace, ktere ziskal clen romanisko o motoru 1.6CRDi. Bohuzel clanek je ENG :(

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

PříspěvekNapsal: 19.11.2008 21:19
od roman mikus
keby trebalo, nie je problem prelozit

PříspěvekNapsal: 20.11.2008 01:28
od Návštěvník
Veď ja len srandujem :love: , dnes som dostal na celý deň proceeda 1,6 CRDi 85 kW a keď sa mi pri 170km/h rozbúchalo srdce, nakoľko sa ďalej hnal dopredu, bola to láska na prvý pohľad. Škoda, že na sklade nemajú čiernu verziu, musím čakať až do januára.. Pre istotu pôjdem skúsiť aj benzín, ale veľké šance mu nedávam..

PříspěvekNapsal: 20.11.2008 03:47
od Stefi
trnsltr píše:Veď ja len srandujem :love: , dnes som dostal na celý deň proceeda 1,6 CRDi 85 kW a keď sa mi pri 170km/h rozbúchalo srdce, nakoľko sa ďalej hnal dopredu, bola to láska na prvý pohľad. Škoda, že na sklade nemajú čiernu verziu, musím čakať až do januára.. Pre istotu pôjdem skúsiť aj benzín, ale veľké šance mu nedávam..
Ta čierna je pekná, ale vyniká čístá, teraz na jeseň je to hroza, viz :photo: v mojom denníku asi aj v albe, inak ta 1,6 Crdi sa vydarila, ten benzín nemá taký ťah na bránku... :grin: volíš dobre, inak utorok asi valím do ZM

PříspěvekNapsal: 08.12.2008 22:08
od vlafi
Bohužel v němčině
mám zřejmě návod na common rail diagnostiku pro tyto vozy:

Carens UN 2.0 VGT CRDi
Carnival II III 2.9 WGT CRDi
Carnival VQ 2.9 VGT CRDi
cee'd ED 1.6 VGT CRDi
cee'd ED 2.0 VGT CRDi
Cerato LD 2.0 WGT CRDi
Magentis MG 2.0 VGT CRDi
Picanto SA 1.1 VGT CRDi
Rio JB 1.5 VGT CRDi
Sorento BL 2.5 VGT CRDi
Sorento BL 2.5 wGT CRDi
Sportage KM 2.0 VGT CRDi

Überprüfung und Reinigung der Injektoren

Rád přepošlu..Velikosti 0,8-2,5MB dle tipu auta

toto je na první straně
TECHNIK-INFORMATION
Stand: 06/ 2008
TSB Nr. KGE08-14-P0320-VQBLKMLDJBEDMGSA
Anleitung Common Rail Diagnose
Modell: cee’d ED 2.0 VGT CRDi
Motortyp: D- Motor
Motorcode: D4EA, Euro 4
System: Bosch – System II, CP3S3
(ACHTUNG)
Die in dieser Anleitung gezeigten Bilder können von der
tatsächlichen Motorvariante abweichen!