Sanchez píše:molnart píše:Z VW Golf VII 1.6 TDI na Ceed SW 1.6 GDI, dost velky downgrade
skoro som vypadol z kresla.... v čom je "dosť veľký downgrade" ? žeby v tom, že z predraženého koncernu do dostupného auta? o motore len krátko...Rives tu číha
1,6 TDI je výrazne pred 1,6 GDI? Skutočne ma zaujíma tvoja myšlienka downgradu... Ťah "vocpoda" vo veľmi obmedzenom pásme 1500-2750 a len 250 Nm? Ešte dobre, že to nie je TSI, to by už bola pre mňa zábava na večer Alebo nadčasový dizajn?
Díky.
Tak pre mňa je tento príspevok zábava na celý večer. Aby si sa pobavil teda aj ty, tak ja som prešiel z "dostupného" auta Kia Venga vo full výbave na Golf TSI a ľutujem, že som to neurobil skôr. Len pre tvoje info, mal som 1,6 CRDi necelé 4 roky. Menená riadiaca jednotka motora, 2 x menená riadiaca jednotka serva, o kvalite laku nejdem ani písať, to hrdzavelo už po roku. S tým má peknú skúsenosť aj užívateľ Runis vo vlákne Venga. Plasty po roku hrkotali ako starý bicykel. Ja som k tejto značke stratil dôveru. By som si ťa rád pozrel, keby sa ti stalo o čo mne v noci v zahraničí, kde mi prestalo fungovať servo až potom som zistil, že som nebol jediný a podobne bol vtedy na tom aj Hnúj daj. Podvozok to bola fakt katastrófa. V zime sa mi zdalo že v tých tlmičoch nie je vôbec olej. To isté platí aj o piatich dverách v zime keď som to otvoril tak mi skoro vždy drbli na hlavu v lete to bolo OK. A aby si si nemyslel, že som sa o Vengu nestaral, ak opak je pravdou. Mala nadštandardnú starostlivosť a bola garážovaná a toto všetko sa udialo behom 40 tis. kilometrov. Spracovanie, použité materiály v Gofe sú na míle ďaleko ako kórejcov. A ešte k cene za Kiu som v 2010 dal 16700€ a za golfa som dal 16900 v roku 2014 (bola to skladovka a dali mi 3800 € zľavu) a má lepšiu výbavu ako mala vtedy tá KIA , tak toľko k tej cene. Spotrebu má Golf dlhodobu 5,6 l, Venga mala 6,2 ale to nie je také podstatné. Prvý servis po dvoch rokoch 160€ to platíš u kórejca každý rok. K TSI sa vyjadruje kde kto ale tie problémové boli staršie typ EA 111. VW už dávno používa E 211.