presne ako pises, nenechali ma nikde na ceste stat, vzdy rano nastartovali a netieklo do nich.. a chyby co boli na tych vozoch boli prevazne z opotrebenia materialu, ako kotuce, platnicky, tycky stabilizatoru, silentbloky a podobne, co sa pri jazdenych autach ocakava.. Treba vsak povedat, ze z dovodu jednoduchosti a nizkej poruchovosti som pri jazdenych autach vzdy vyberal benzin, a az na jednu drobnost kedy fordu odisla cievka a z nitry do BA som siel na troch valcoch boli bezporuchove.. aj ta cievka stala na forda nie viac ako 100eur
forman som mal rocnik 1994, ten uz mal MPi motor, takze tam poruch nebolo vela.. no dobre bola taka drobnost ze potreboval vybrus hlavy, pretoze kompresny tlak sa prenasal cez tesnenie to chladenia a tym vyrazilo chladiace hadice.. ale to urobil raz za par mesiacov a oprava bola iba nasadenie hadice a naliatie vody
felicia rocnik 1999 po "facelifte" jazdila ako hodiny, ford rocnik 2000 do 240tis km tiez, potom sa zacali prejavovat cievka a volnobezny ventil.. a mazda mala "komfortne" problemy ako prehnite trubky od klimy, co stalo nekrestanske peniaze..
... no dobre, mas pravdu, ked to beriem spetne, tak tam boli problemy, na ktore som uz pozabudal