Pozerám, že nebudem jediný, ktorý toho už vyskúšal trochu viac. Kedže som auto menil najneskôr po roku, tak som ich stihol za tých 22rokou už celkom dosť. Začínal som na fiate 125p po otcovi, potom som skúsil 2x fiat ritmo 1,7D a 1,9TD. Potom chvýlu Š 120 a 125. Ked ma škodica omrzela kúpil som od kámoša F Escort 1,6D r.v. 85 a kedže som s ním bol max. spokojný vzal som escorta s 1,8D r.v.91 a to bol žrút penazí. Akonáhle zacítil , že som ešte nestihol všetko "prepit" hned sa niečo pokazilo. Kúpil som ho za 115tis. a behom 1,5roka zo mna stiahol dalších 90tis. na opravách + druhý motor. Ten ford ma tak vycical z penazí, že ked som ho predával, ešte sa roztrhol rozvodový remen a tak bola cena takmer šrotovná a ostalo mi akurát na Š 120le. To bola škodica z výskumu z AZMP Mladá Boleslav a mala akýsi vývojový karburátor. Tú som po roku vymenil za jemne buchnutý Š Forman. Ten som časom prepustil kolegovi v robote /jazdí na nom dodnes, už 11r/ a prešiel na Opel Vectra 2,0i, potom Astra 1,8 16v 92kw, na nej som sa vyšantil a ked ma to už prestalo bavit v 2008 som kupil svoje prvé nové auto Chevrolet Aveo 1,4 16v a ten mi vydržal do 2015, mimochodom ostalo v rodine, ukecal ma onho švagor, ked sa dozvedel od svokry, že kupujem nové auto. Celých 7rokov som bol s korejcom max. spokojný a dokonca viac ako kamarát , ktorý v tom čase kupoval Golfa s ktorým bol viac v servise ako na ceste , ale mne sa smial, že taká búda je len pre dedkovcou. Žena chcela SUV , ja moc nie, ale po vyskúšaní SX4 Scross, Qasqaia, ASX, Cactusa, Yetiho a švagrovho Spotageho bolo rozhodnuté. Po skúšobnej jazde v salone a debate s dealerom nám ukázal v zadnej časti showroomu presne to, o čo sme mali záujem
. Sedela motorizácia, výbava aj farba
. Proste láska na prvý pohlad a bolo všetko jasné. Polovička ani nechcela bez neho odísť a donútila predajcu nalepit cedulu PREDANE, pre istotu