Kmet píše:*Kryshna*: Golf je ještě pořád spolehlivé auto, ale já bych ho bral jedině zadarmo (abych měl obratem ruky co prodat)
. Sice v cenách NOVÝCH aut se stále dějí nějaké změny, ale v OJETINÁCH už to takový fofr není a navíc - výběr je v podstatě větší, než ve *funglovkách*.
Auto je vždycky ztrátová investice, ať už nové nebo starší - stačí se jen rozhodnout, o kolik % Kč a za jakou časovou jednotku chceš přijít.
Za svoji osobu můžu říct, že kupuju zásadně ojetiny (menší rozdíl mezi kupní a později prodejní cenou) a jedinou špatnou volbou byl před 20-ti lety GOLF 1
. A to tolik diskutované ESP? Dvouletá auta už jej mají téměř všechna, včetně centrálu na DO. Za cenu nového COOL koupíš dvouletého TX - Cee´da a ještě Ti zůstane 5 let záruky.
. Takže pokud řešíš jen finance - ........
Já jsem se Cee´dem spokojený přesně ve Tvém *stylu*: za málo peněz - hodně muziky.
No uprimne... vzhledem k tomu, ze najezdim opravdu malo, tak koupe noveho auta je pro me vylozene ztratova zalezitost, jenze od jiste doby (to jsem si koupil sve prvni jete auto z DE - Opel Vectra B 2.2 16V 108kW rv. 2001) se ojetin bojim - po 1,5r se to vysypalo a ze dne na den jsem se s ni se ztratou 85tis rozloucil v Ackach - vydrzela tam tyden... navic tata mel podobnou zkusenost a tak kupuje uz jen nova auta - samozrejme KIU
Priznam se, ze jsem se po ojetinach ceedu koukal, ale prijde mi, ze ten rozdil v cenach tam tak markantni neni - tedy u benzinu, pokud koukam na nafty, tak tam je to o necem jinem - nova vs. jeta.
U ceedu, bych dal radsi prednost faceliftu, libi se mi mnohem vice a myslim, ze ma vychytane ty musky predfaceliftove verze.
U ojetiny hraje do karet ta zaruka u KIA... kdyz je prenosna na noveho majitele, neni co resit
Mam to nastavene pro 1/2013 nasledovne... tata zpet odkoupi Cerato (bude s nim jezdit v praci) a znamy bude prodavat svuj C-Max Titanium s 1.8 benzin - odhad 80tis KM, takze podle situace na trhu a castky, kterou by chtel, se rozhodnu. Pokud by to bylo do 200t tak bych skocil po te ojetine, neb se o sva auta vzdy stara az neuveritelnym zpusobem, stejne tak jeho zena. Pokud by to melo byt auto nove - tak max limit je 300 tisic...
Loni na zacatku roku jsem byl uz jen krucek od noveho ceedu - dokonce jsem slozil zalohu, ale pak nastaly problemy, jak s prodejem Cerata, tak se slibenou cenou a k tomu jeste necekane dlouhodobejsi vydaje a musel jsem to zaseknout...
Takze co vsechno se muze stat do r. 2013 vi buh
Treba tu pak zase budu pet ody na KIU a jeji super pomer cena/vykon.