Stránka 3 z 3

Re: Niro 1.6 GDI HEV Specifikace

PříspěvekNapsal: 08.12.2017 20:39
od MKalich
S tim premium paketem jsi udelal dobre, ja taky vetsinou chci vse, co se momentalne nabizi.
Proto me stve, kdyz vim, ze neco existuje, ale ja si to nemuzu koupit kvuli specifikaci trhu, protoze nekdo se tak v CR rozhodl a basta.
Kvuli tomu jsem chvili uvazoval ze si Niro koupim na Slovensku. Holt doba kdy si budem moci naklikat specifikaci auta na webu a takove nam pak bude dodano jeste nedozrala. Vim Tesla to umi, ale to jsme cenove nekde jinde;)

AUTO ovladani oken mam jen pro ridice, pro spolujezdce chybi:(
Spis mi ale schazi funkce na automaticke dovreni vsech oken, volitelne treba pri vypnuti motoru. V lete jsem blbec 2x zapomnel zavrit okna a nechal to tak pres noc.

Sbormistr píše:a vlevo pod volantem je další tlačítko na restart baterie.

Hloupy dotaz, k cemu to je?

Sbormistr píše:Kde se dá vypnout otravná první uvítací obrazovka na displeji navigace?

Jestli na to prijdes mas u me pivko, je to velmi otravne. Nekde na zahr. webu jsem cetl ze to pry nejde, ze je to nejaka legislativni povinnost.
Kterou nikdo necte samozrejme.

Sbormistr píše:Také máš osvětlené venkovní kliky dveří, když přijdeš k autu? Vypadá to pěkně.

ano mam je taky, souhlasim pekny designovy prvek.
A koukam ze ty mas k tomu jeste projekci loga Kia ve dverich, pekne.

Re: Niro 1.6 GDI HEV Specifikace

PříspěvekNapsal: 08.12.2017 21:36
od Sbormistr
"Tlačítko restartu baterie" se správně nazývá spínač pro opětovné připojení (resetování) akumulátoru.
V Niru, co jsem měl v září půjčené, byla klasická startovací baterie, umístěná vpravo v zavazadlovém prostoru a byla přístupná přes plastový servisní kryt.
Nevím, jestli je to modelovým rokem 2018, ale já v kufru startovací baterii nemám.
Nově je umístěna pod zadními sedadly společně s dobíjecím akumulátorem.
Citace ze servisního manuálu (mimochodem je společný pro hybrid a plug-in-hybrid):
"Toto vozidlo je vybaveno spínačem pro opětovné připojení, který umožňuje nastartování vozidla bez použití startovacích kabelů."

Co se týká uvítací obrazovky zjistil jsem, že po rozjezdu sama zmizí.
Logo :kia: do dveří a osvětlení pedálů jsem si objednal u dealera, je to v ceníku.

Re: Niro 1.6 GDI HEV Specifikace

PříspěvekNapsal: 03.03.2018 12:31
od MKalich
Sbormistr píše:"V Niru, co jsem měl v září půjčené, byla klasická startovací baterie, umístěná vpravo v zavazadlovém prostoru a byla přístupná přes plastový servisní kryt."

Ano, mam ji tam taky. Tlacitko restartu baterie nemam.
Sbormistr píše:"Co se týká uvítací obrazovky zjistil jsem, že po rozjezdu sama zmizí.

To sice ano, ale to pak znamena ze volis destinaci na navigaci uz za jizdy ;)
Kazdopadne s Oreo, ci mozna novejsi verzi AA, uz nemusim odklikavat dotaz na USB pripojeni telefonu k autu.
Ted staci jen pripojit telefon k autu, rozjet se > uvodni obrazovka zmizi, a rucne spustit v Kia navigaci AA, pak uz jen hlasovym povelem vyslovit cilovou destinaci a spustit treba hudbu.
Jesta ta drobnost aby se AA v Kia spoustelo automaticky a budu spokojeny. 8-)

Re: Niro 1.6 GDI HEV Specifikace

PříspěvekNapsal: 21.11.2018 21:57
od Sbormistr
Minulý týden jsem absolvoval servisní prohlídku po roce provozu.
Kromě běžných úkonů byly provedeny 2 servisní akce:
180024 DE P/HEV zajištění předního svazku A/NEB
180074 Upgrade: DE HEV BMS - úprava logiky