Stránka 1 z 5

Central

PříspěvekNapsal: 31.10.2009 19:44
od lada
Chtel bych se vas zeptat,nestalo se vam nekdy ze vam neslo otevrit auto dalk.ovl.No dnes bylo -3 a auto ne a ne odemcit.asi za hodku jem to zkousel znova a zas nic.Zkusil jem auto odemcit klickem a on se spustil alarm. A od te doby zatim funguje.Tak nevim??

Re: Central

PříspěvekNapsal: 01.11.2009 00:08
od Mark77
Jasné stará věc psalo se o tom na starém fóru :) ničeho se neděs byly tam i fotky jak se jednoduše rozloupne dálkáč, zkrátka musíš tam pohnout z baterií, která se čas odčasu posune od kontaktních ploch po stranách. Až ti to nepujde otevřít dálkáčem, tak se mrkní, jestli svítí kontrolka na dálkáči. Dokud se nerosvítí, nejde ani signál z něj.


lada píše:Chtel bych se vas zeptat,nestalo se vam nekdy ze vam neslo otevrit auto dalk.ovl.No dnes bylo -3 a auto ne a ne odemcit.asi za hodku jem to zkousel znova a zas nic.Zkusil jem auto odemcit klickem a on se spustil alarm. A od te doby zatim funguje.Tak nevim??

Re: Central

PříspěvekNapsal: 01.11.2009 08:55
od titanus
citujem:

99% autoalarmov predávaných v rámci EU, pracuje na zákonmi určenej frekvencii 433 MHz. Či už používajú pevný alebo plávajúci kód, jednocestnú alebo dvojcestnú komunikáciu, všetko to komunikuje v tomto frekvenčnom pásme.

Keďže sa jedná o digitálnu komunikáciu (s frekvenčnou alebo amplitúdovou moduláciou), je táto komunikácia rýchla, rádovo niekoľko milisekúnd. V závislosti od vnútornej architektúry ovládača sa po stlačení vysiela vygenerovaný kód. Buď opakovanie počas celej doby držania tlačítka, alebo sa po jeho pustení, vyšle niekoľko opakovaní vygenerovaného kódu. To zabezpečuje, že aj v prípade krátkeho rušenia bude vyslaný kód prijatý a úkon vykonaný.

Riadiaca – prijímacia časť autoalarmu je naladená na identickú frekvenciu ako diaľkový ovládač, je však neustále v naslúchacom režime. Sleduje svoju frekvenciu a vyhodnocuje prijímané signály pre porovnanie s nastaveným algoritmom. Akonáhle dôjde k potvrdeniu pravosti prijatého kódu, dôjde k vykonaniu prijatého povelu. Samozrejme, že systémy používajú rôzne ochrany proti opakovanému vykonaniu identického kódu, napr. prisadnete ovládač a pod.

Keďže ľudský sluch frekvenciu 433 MHz nemôže počuť, sú pre nás ako užívateľov sú tieto komunikácie tiché a nepodstatné pokiaľ nedôjde k problému. Pritom je ich rušenie veľmi jednoduché. Napriek tomu, že človek so svojím priestorovým vnímaním zvuku sa dokáže zamerať len na určité zvuky (všeobecná vrava, no počúvate len Vami vybranú osobu, ostatných ignorujete), nie je to pri prílišnej hlučnosti okolia vždy možné. Dochádza ku kolapsu rozlišovania jednotlivých hlasov a slov, kedy sa všeobecná vrava zmení na chaotický hluk. K podobnému zlyhaniu naslúchania dochádza aj pri autoalarme, ak súčasne na jeho frekvencii vysiala viacero ovládačov s približne rovnakou silou signálu. Datá splývajú do spoločného šumu a alarm nemá údaje, ktoré by rozkódoval. Teoreticky nie je teda problém rušiť ovládanie autoalarmu, podstatná je ale sila signálu, ktorú treba vytvoriť aby došlo k prehlušeniu vysielania, resp. aspoň „schaoseniu“ dát pre jednotku alarmu. Môžete si to sami vyskúšať ak máte dva autá s diaľkovými, resp. si požičať diaľkové od suseda. Najlepšie to funguje, ak je rušiaci ovládač medzi originálnym vysielačom a prijímačom – autom. Za predpokladu, že diaľkový ovládač vysiela súvisle počas stlačeného tlačidla, bude takmer nemožné aby ste dokázali ovládať Váš autoalarm.

zdroj:http://www.autoalarmy.sk/clanky/nahla-nefuncnost-alarmu.html


suma sumárum. dialkové ovladanie moze byt na jednom mieste nechcene rusene inym zariadenim pracujucim v rovnakom frekvencom pasme a preto sa moze stat ze na jednom mieste nejde urcitu dobu pouzit DO...

Re: Central

PříspěvekNapsal: 01.11.2009 17:59
od lada
Dik moc pohnu z baterkou a uvidi se.

Re: Central

PříspěvekNapsal: 07.11.2009 06:05
od SelfMan
Preto je dobre skontrolovat, ci je auto naozaj zamknute...

Dálkové zamykání

PříspěvekNapsal: 08.01.2010 09:50
od Bindick
Klucí, zamrzají Vám zámky tam kde je auto vybavené dálkovým zamykáním? Předvčírem jsem nemohl zamknout auto dálkovým, musel jsem klíčem, auto nebliklo a nezamkly se dveře a dnes jsem pro změnu nemohl odemknout. Auto hezky 2x bliklo na pozdrav, ale dveře se neodemkly, musel jsem klíčem. Je to projev mrazů nebo něco co by nemělo být?
Tomáš

Re: Dálkové zamykání

PříspěvekNapsal: 08.01.2010 10:32
od vladislav
Já bych zkusil napřed vyměnit baterii v dálkovém ovládání..Pak bych zacal hledat jiné možné důvody tohodle jevu.....Jinak auto odemyká a zamyká i v mrazech bez problémů... :)

Re: Dálkové zamykání

PříspěvekNapsal: 08.01.2010 10:45
od Bindick
Baterie v dálkovém ovládání bude v pořádku. To není problém baterie. Když nešly zamknout, byly slyšet elektromagnety, ale některý se nedomknul, tak systém automaticky nezamkne žádný. Stejně tak při odemykání, auto cvakalo a blikalo, takže signál a přenos informace z DO do auta přišel, jen elektromagnet dveře neotevřel. Odjel jsem do práce a po příjezdu vše pracovalo jak má..,tak nevím..T

Re: Dálkové zamykání

PříspěvekNapsal: 08.01.2010 10:47
od Nalim2
vladislav píše:Já bych zkusil napřed vyměnit baterii v dálkovém ovládání..Pak bych zacal hledat jiné možné důvody tohodle jevu.....Jinak auto odemyká a zamyká i v mrazech bez problémů... :)


No jak je to u Ceeda zatím moc zkušeností nemám, (parkuji v garáži ;) ) ale u Felicie mi při větších mrazech nikdy dálkáč nešel a musel jsem vždy klíčem.

Re: Dálkové zamykání

PříspěvekNapsal: 08.01.2010 12:19
od anybody.else
me se stalo to same. rano jsem odemknul normalne, jedu do prace a tam se mi uz nepodarilo zamknout. Dalkacem jsem sice zamkl, dvere cvakly, ale auto nezablikalo. Navic to cvaknuti melo jiny zvuk. Tak jsem obesel auto a byly zamcene vsechny dvere, krome levych zadnich. Kvuli nim se pravdepodobne neaktivoval alarm a zustali i odemcene pate dvere.
Zkusil jsem to nekolikrat, ale ni. Nemohl jsem nechat stat auto jen tak nezamcene, takze jsem se rozjel do servisu (mam to asi 5km). Za jizdy se ani dvere nezamkly (pri rychlosti nad 40km/h) jen to dvakrat cvaklo. Asi v pulce cesty to najednou cvaklo a bylo zamceno... Pak uz jsem auto zamknul normalne.
Predpokladam, ze tedy zamek v jednech dverich zamrzl a neslo auto zamknout. Delsi jizdou se pravdepodobne zamek ohral a zacal fungovat.

Re: Dálkové zamykání

PříspěvekNapsal: 08.01.2010 12:22
od Bindick
Popsal jsi to naprosto přesně i s tím "jiným zvukem zamykání".
T

Re: Dálkové zamykání

PříspěvekNapsal: 08.01.2010 12:26
od lebka75
u ceeda se mi to ještě nestalo, ale občas mi přimrzli když jsem měl octavii :yes:

Re: Dálkové zamykání

PříspěvekNapsal: 08.01.2010 13:27
od anybody.else
Bindick píše:Popsal jsi to naprosto přesně i s tím "jiným zvukem zamykání".
T

tak aspon v tom nejsi sam. :-D

ja budu mit zacatkem unora 1.garancku, tak jim to reknu... treba to nejak promaznou.

Re: Dálkové zamykání

PříspěvekNapsal: 09.01.2010 15:47
od Axel
tak to je divné...já když nemám jedny dveře správně zabouchnuté, tak ano auto trochu jinak ,,lupne,, a nezabliká, ale zůstanou mi celé auto otevřené...toto mi taky dosti vadí a to hned ve dvouch věcech

1) u naší fabie i když dveře nejsou správně zavřené a zamknu auto tak se prostě zamkne a to i včetně nedobouchnutých dveří...

2) PROČ to jen tak blbě jinak cvakne :?: :?: :?: :?: a není tam jinak vyřešeno upozornění, že není něco jak má být. Měl jsem možnost jezdit s novým tranzitem a tam když nebylo něco správně dovřeno, tak při zmáčknutí klíče se sice auto taky nezamklo, ale ZATROUBILO :!: :!: :!: a tím dávalo jasně a evidentně najevo, že něco není v pořádku

Re: Dálkové zamykání

PříspěvekNapsal: 26.01.2010 13:59
od martasczech
Mě by zajímalo, pokud si auto nejprve zamknul dálkáčem a pak otevíral klíčem, jestli se ti spustil alarm. Pokud vím, tak to tak funguje nebo se pletu??