DODO II - dodělej doma, tlumení podvozku a kapoty

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

DODO II - dodělej doma, tlumení podvozku a kapoty

Příspěvekod runis » 08.10.2010 21:33

Zdravím pánové.
Tak jsem si troufl přidat malý příspěvek k tlumení vozidla Kia Venga. Snad to bude trochu k nápomoci a třeba to bude i někoho zajímat.
S pozdravem Runis :-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kia Venga 1,6 CRDi 94kW, Comfort plus, Obrázek
Uživatelský avatar
runis Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 900  Témata: 16
Registrován: 20.02.2010
Bydliště: Ostrava  Czech Republic (cz)
8. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) Organizátor srazu (1)

Kia Venga (2010)
85000 km @ 5.9 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: DODO II - dodělej doma, tlumení podvozku a kapoty

Příspěvekod mico » 08.10.2010 22:52

:shock: wow, tak do tohto by som sa neodvazil pustit

respect :thu:
Uživatelský avatar
mico Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 15  
Registrován: 16.09.2010
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)
Sponzor (1)

Kia cee'd (2008)
101000 km @ 5.7 l/100km

Re: DODO II - dodělej doma, tlumení podvozku a kapoty

Příspěvekod tomasisko » 09.10.2010 11:52

uzasne!!! :thu:

tak toto som teda necakal,