Euro NCAP test Kia Venga

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Euro NCAP test Kia Venga

Příspěvekod rybkyn » 05.03.2010 12:45

rybkyn Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1  Témata: 1
Registrován: 03.03.2010
Bydliště: Vestec  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Euro NCAP test Kia Venga

Příspěvekod slava » 05.03.2010 17:15

To se ani nehodí číst. Hlavně, že jsou dobře chráněni chodci, kteří až na výjímky nemají na silnici co dělat a krční páteř Ti zlomí ten co to nedobrzdil. Ve všech je ochrana krční páteře mizerná, ovšem kromě VENGY. Kdyby byly ty jejich slavné testy nezaujaté, vypadalo by to asi trochu jinak. Jsem čím dál tím víc hrdý na to, že vlastním vůz :kia: , protože to vypadá tak, že [b]všechny[b], kromě majitelů :kia: pěkně se..!!!!
S pozdravem :kia: za všechny, všichni za :kia: :thu:
Uživatelský avatar
slava Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 688  Témata: 1
Registrován: 11.11.2008
Bydliště: Hodonín, jižní Morava  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1)
16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (2) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (1)