Stránka 1 z 2

Přední nosník - koroze

PříspěvekNapsal: 05.06.2010 22:26
od Keml
Projel jsem se jednou v dešti a už se mi objevila koroze na podvozku na nosníku pod motorem v místě podélného sváru. Není to nějak brzo ? Mám 1,6 CVVT.

Re: Přední nosník - koroze

PříspěvekNapsal: 06.06.2010 12:08
od ferino
Osobne som este nevidel auto bez povrchovej korozie. Takze...

Edit: myslim tym podvozok nie kasnu :D

Re: Přední nosník - koroze

PříspěvekNapsal: 07.06.2010 21:12
od Keml
Povrchová koroze možná, ale ne na lakovaném dílu kdy se na sváru už loupe barva !!! :x :x :x

Re: Přední nosník - koroze

PříspěvekNapsal: 08.06.2010 11:12
od ohen10
Keml píše:Povrchová koroze možná, ale ne na lakovaném dílu kdy se na sváru už loupe barva !!! :x :x :x


mohol by si to nafotiť? Viac to pomôže pri analyzovaní problému...

Re: Přední nosník - koroze

PříspěvekNapsal: 08.06.2010 11:32
od Tony
:lol: to děláme u nás... hoď foto a já se poptám kluků na kvalitě jestli není hlášený nějaký problém s tím.

Re: Přední nosník - koroze

PříspěvekNapsal: 08.06.2010 21:28
od Keml
Nafotím.Nechci dělat z komára vemblouda ale příde mi ,že na Peugeotu 406 co ještě mám byla antikoroze podvozku na mnohem lepší ůrovni než na Venze.A to je Pažout z roku 98. Nerozumím proč není podvozek nastříkán komplet ,ale jsou tam jen vždy nastříkané čtverce a pak vynecháno .Pro pochopení vyfotím. :kia:

Re: Přední nosník - koroze

PříspěvekNapsal: 29.08.2010 21:46
od Keml
Tak jsem se po dlouhý době dostal na forum a přikládám fotky nosníku :

Re: Přední nosník - koroze

PříspěvekNapsal: 30.08.2010 12:30
od Stefi
Skoč si do servisu, z te fotky to vypadá na horní, jakoby to bylo od kamínků, nebo oprýskané :? , máš záruku tak ať mají radost, :evil: já bych to střiknul antikor. sprejem, anebo přetřel něčím obdobným, pořeš se svým technikem u KIA ...

Re: Přední nosník - koroze

PříspěvekNapsal: 30.08.2010 13:58
od runis
Tak já už tady něco o antikorozní ochraně Vengy také psal. Když jsem se zmínil o dodatečném nástřiku spodku, tak se tomu většina lidí divila. To už jsem si udělal a mimo to, také hned natřel všechny nosníky, včetně nápravnic a tlumičů, co jsou pouze nastříknuté jednou vrstvou základní černé a myslím, že to bude u mě v pohodě. A také jsem měl už na svárech mírnou korozi, přestože auto bylo tři měsíce staré. Jenže to dnes dělá asi na všech značkách. Také jsem letos dělal ještě jedno auto, co mám již 8 let. Hondu a tu jsem stejným způsobem jako Vengu, dělal i před těmi osmi léty, když jsem ji koupil. A výsledek? Kromě několika odřených míst na hrankách, ani náznak koroze. Oděrky byly většinou od velkých kamenů, které jsem bohužel párkrát pod vozem protáhl. Znáte to! Jedete za kamiónem, a najednou z pod něho velký šutr. Já jsem s autem níž, není kam uhnout, tak to beru středem a kámen je vyšší, než je mezera pod vozem a už to skřípe. Takže mi osobně se tenhle přístup vyplatil. Každé nové auto ze spodu natřu, tohle opakuji po cca 4 letech, dle toho jak je čas a chuť. V té době provedu i vystříkání dutin. Mimochodem ty nemá cenu na novém autě dělat. Všechen vosk po tom původním steče dolů, nezachytí se na něm. Je potřeba, aby rok dva zestárl, a pak trochu popraská a už se to potom dá. Jinak tenhle přístup nebude zajímat lidí, co mají na to, aby si auto po pěti letech vyměnili za nové. A ani se jim v tomo nedivím. Já tohle bohužel nemůžu.

Re: Přední nosník - koroze

PříspěvekNapsal: 30.08.2010 14:23
od ferino
runis píše:Znáte to! Jedete za kamiónem, a najednou z pod něho velký šutr. Já jsem s autem níž, není kam uhnout, tak to beru středem a kámen je vyšší, než je mezera pod vozem a už to skřípe.


Tiez som si do isteho casu myslel ze je to najlepsie riesenie. Az kym kamionu predomnou na D1 pred Brnom od Prahy sa nerozsypal kardanovy hriadel a kardanovy kriz sa neocitol pre mojimi ocami. Uhnut nebolo kam, takze tiez som si vybral riesenie stredom. Auto kusok podskocilo tak Po odstaveni auta som ho obisiel, na ziadnu skodu to nevyzeralo. Chvilu cakal, pozeral a kedze to vyzeralo OK pokracoval dalej. Ale len cca dalsich 100km, potom som na pumpe zistil ze mam pod autom olejovu skvrnu. Domov a do servisu som este dorazil, ale... Vysledok, ohnute rameno prednej napravy a prerazeny kryt prevodovky. Skoda cca 70000,-SK.

Re: Přední nosník - koroze

PříspěvekNapsal: 30.08.2010 23:37
od Keml
Od kamínků to není otlučené ,spíš mi přijde že je to nastříkaný na už plech chycenej korozí. A bez základu!!! Kdyby to alespoň byla prášková barva.A určitě nehodlám lézt pod nový auto a něco vystříkávat, to se dělalo u 120 nebo Favoritech před 25 lety !!!

Re: Přední nosník - koroze

PříspěvekNapsal: 03.09.2010 22:09
od runis
Máš pravdu! Nech to tak. Však je to tvoje auto. Je to v záruce a ta vše vyléčí. Já si ale myslím, že ne vše staré je hned zavřženihodné....... :-) Jen můj názor. Samozřejmě, ale akceptuji i ten tvůj. :-)

Re: Přední nosník - koroze

PříspěvekNapsal: 03.09.2010 22:26
od lada
No ja si chtel auto nechat taky nastrikat a v servisu me rekli ze bych mohl nasledne prijit o zaruku na ruzne casti napr. brzd,pry to tyto privravky casto zalepi,ale jak rikas na svym starym autem jsem to strikal kazdy 3 roky a nic se nedelo.Asi chcou aby jsme kupovali porad nove auta.

Re: Přední nosník - koroze

PříspěvekNapsal: 11.02.2011 14:34
od branor
Nechcel som zakladat novu temu, ale vcera som sa pozeral do motorovej casti a zda sa mi ze som v okoli motora videl hrdzu na nejakych frezovanych ocelovych veciach niekde v okoli tela motora asi v strede po oboch stranach, aj nejake skrutky. Mate aj vy take skusenosti? neni to nic strasne ale cakal by som ze to bude trosku dlhsie od novoty odolavat...
Inak je podla mna chyba ze predna kapota nema z predu v tej dosadacej spare ziadne tesnenie, ak prsi alebo niekto umyva auto wapkou, voda strieka priamo na motor...

Re: Přední nosník - koroze

PříspěvekNapsal: 11.02.2011 23:14
od airwaves
A čím je podle Vás nejlepší udělat dodatečný nástřik spodku??? Ja bych použil klasiku vosk třeba černý rezistin . Obsahuje však rozpouštědlo a to by mohl být problém se zárukou, aby netvrdili že se tím rozpuštědlem poškodil bezbarvý lak na zinkovaných dílech :D . Chtělo by to asi něco kvalitního, pro pohodlí ve spreji ale co je ředěné vodou??? Co používáte? Jinak plně souhlasím s tím co napsal runis. Taky si dělám spodek sám včetně dutin. Na dutiny se mi osvědčil olej konkor s asi 5% rezistinu :D . Absolutně nevěřím že je to z fabriky při dnešním cenovým masakru dobře udělaný.