therion píše:Quadrant píše:Tak v tom s tebou souhlasím.
Takto svíčka po 10000 km nevypadá , navíc byla přetažená daleko přes utahovací moment díky čemu se natáhl závit a okolo izolátoru je krásně vidět jak začala foukat.
Co se střední a uzemňovací elektrody týče, ty jsou v pohodě a dokonce i bez náznaku karbonu tak že ve svíčkách problém nevidím.
Jak se ale říká, co si člověk neudělá sám...
Ty fleky nejsou od profuku, ale od koronoveho výboje. Je to nasledek bince (benzin/olej) v sachte svicky, ktery vyvolava doutnavy vyboj diky magnetickemu poli pri budicim impulzu. Neni to nic vazneho, ale svedci to "cistote" automechanika.
Karbon tam byt ani nemuze, verva 100 to vypucovala. Diagnostika take zadny zaznam o selhani zapalovani jednotlivych valcu nema. Ale dokazu si predstavit jak bude spolehlive zapalovani pri mestskych pojizkach a benzinu za 29,90,- a co na to rekne kat po 100tis s puvodnima svickama.....
Ne
Dej si práci a jednu svíčku nech u někoho říznout ideálně laserem podél, už jsem to viděl na vlastní oči a nevěřil jsem taky.