od BigFoot007 » 11.02.2021 15:27
Tak som naspat zo servisu. Asi som dnes psychicky zdeptal mnichovskeho prijimacieho technika...
Long story: rano mi dosiel email ze auto je hotove. Ja som slusne odpisal ze dakujem za spravu, cez obed si dojdem po auto. Ked som dosiel na miesto cinu, prijimaci technik tam nebol, len jeho asistent (ten bol daleko prijemnejsi). Po chvilke patrania sa nasli moje kluce aj faktura - 111 EUR za test, vzhladom na to ze to z ich pohladu nie je zarucna vec a vlastne ziaden problem nie je. Tak som si hodil rec s asistentom, ze ako casto meni on baterku vo svojom aute atd. Sam bol prekvapeny ze 3 kusy behom 4 rokov je dost uctihodne cislo. Popravde som nebol velmi ochotny zaplatit danu sumu, respektive hej, ale len pod podmienkou, ze mi napisu do faktury, ze ak sa behom najblizsich 12 mesiacov zopakuje problem, tak chcem danu sumu vratit. To mi asistent povedal ze to on nemoze dat do faktury, ze musime pockat na kolegu co to riesil (ten co v utorok nechapal co po nom chcem, ze vsakt auto nie je kaputt). Tak som cakal vonku (mame covid), a asi po 25 minutach dosiel asistent ze kolega je spat. Tak hovorim ze ok, ale ze mal by some este 2 prosby: a) ci mozeme moj blby cigaretovy voltmeter skusit v inom aute a b) ci maju oni svoj ampermeter/voltmeter po ruke, ze by sme to premerali teraz, kedze som videl ze testy robili vcera a baterka bola plna (videl som v papieroch ten stlpcovy graf co im lezie z test-masiny na baterky a tam zrazu bolo 100%, pricom v BA cez leto som mal mozno 40%...). Chcel som im len dokazat, ze asi nie je normalne ked vcera baterka bola plna, a zaroven som predpokladal ze baterka dnes v case merania by mala aspon o 25% menej...Technik sa zatial "skryva;" a riesil som to najdalej s jeho asistentom. Asistent mi len povedal ze multimeter nema, ale pojde sa spytat ci si moze od kolegov pozicat...No a to bola asi bodka do rakvy pokoja hlavneho prijimacieho technika, kedz ten sa potom zjavil, a rovno mi dal kluce a papiere s tym ze ma nechce uz viac vidiet a nemam nic platit. Snazil som sa mu vysvetlit, ze o tom mi ani tak nejde, a ze toto nie je riesenie problemu. Nic viac ho nezaujimalo...V principe mi dal kluce a papiere a odcupital ako urazena zena (sorry zenskemu pohlaviu za toto prirovnanie...). Odmietol sa so mnou co i len bavit...
@Therion - dakujem velmi pekne. Mas Start-Stop alebo nie? Ja mam verziu bez Start-Stopu (i ked je pravdou ze mam uz facelift verziu, ale mne ten voltmeter ukazuje stale 15.0-15.2V v systeme (a je jedno do ktorej cigaretovej zastrcky ho pichnem). Jediny moment kedy to klesne tusim na 13.7V je, ked zapnem vyhrievanie zadneho okna (so spatakmi a vyhrievanim predneho okna pod stieracmi...). Zial servisackym "zakladnym" testom to prejde a nevidia dovod sa v tom viac hrabat. Ako uprimne, uz ma to trosku serie. V principe to auto ma len 2-3 vacsie chyby: a) problem s baterkou b) smejdove brzdy (v kombinacii s lajdackostou servisov Kia, ktore brzdy necistia pri garanckach a radsej potom uctuju aj nove kotuce...) c) smejdove celne sklo ktore sa velmi lahko poskriabe d) makke pruziny na zadku.
@Niki - no, ako sa to vezme - cez tyzden jazdim kratsie trasy (vacsinou 1-2x do tyzdna 5km tam a 5 naspat). Cez vikend sa snazim sem tam nejake vylety, takze minimalne 10-15km tam a potom 10-15 naspat, ale napriklad vikend dozadu aj vikend predtym som bol vzdy 90-100 km tam a potom naspat dalsich 50-100. No a samozrejme z casu na cas Mnichov-Bratislava a naspat. A aj vtedy mi to vo voltmetri ukazuje celu cestu aspon 15V.
Ceed 1.4MPi 73kW Kappa,
Exclusive +
paket Navi, Winter a Color Grey 2016