Trochu to tu ozivim. Konecne dosiel ampermeter (ci skor voltmeter) z ciny do zapalovaca.
Dnes som isiel 500km a mohol som to naplno vyskusat (predtym som to trochu otestoval v maminom Nissane).
No neviem ako vy, ale moj Ceed dava konstantne celych 500km 15.1-15.2V. Nic sa nemeni, ci dam dole nohu z plynu alebo stlacim plny kotol. Isiel som v zimnych teplotach ale nemal som zapnute vyhrievanie volantu/sedadiel/zrkadiel. Len som siel standardne so zapnutou navigaciou, a so zapnutym nabijanim telefonu. Skusil som aj vypnut navi a vytiahnut nabijacku telefonu zo zapalovaca, ale nemalo to ziaden efekt. Ten voltmeter funguje a ukazuje realne hodnoty, takze nieco je evidentne zle, ci?
Predpokladam, ze moj Ceed z roku 2016 uz ma inteligentne dobijanie, zaroven predpokladam ze ak siet pumpuje 15.2V do siete, uz po cca 60, max 100km by baterka mala byt nabita doplna a auto by malo znizit mnozstvo "energie" v sieti, ci? Takze mi to vychadza na dve moznosti:
a) baterka (tentoraz uz tretia) behom ani nie 5 rokov to ma pomaly ale isto za sebou
b) alebo je samotne nabijanie v haji?
Tak ci onak, zajtra asi volam chlapcom z Kie, bo toto asi nie je s kostolnym poriadkom...
https://www.auto.cz/nespolehlivost-bate ... rzi-125770