Na tom Autoforu, jak je ten výpis od TÜV je to takový nejednoznačný,jestli myslí 1. nebo 2. gen. Asi ta 2.. Nikde jsem nečet, že by JD mělo nějaký špatný brzdy.
Já mám r.v. 1/2013 (jeden z prvních kombíků, kde se ještě mohly vychytávat mouchy) a po 74tkm:
- spojka bez závad, chod mě přijde stejný
- brzdy (kotouče, desky) pořád původní (i když kotouče už na krajích trochu "ožraný" jsou), možná tou ojetostí se musí trošku víc tlačit na pedál, ale většina jezdů by to ani nepostřehla
- baterie původní, starty OK
- koroze na karoserii nikde, ale už je malinko chytlý podvozek (viz přílohy). Tam bych čekal, že po 6 letech by mohly nápravnice vypadat zdravěji, jak jste na tom ostatní?
- lák bílý (Cassa) nemetalicky taky OK - skoro bych řek stav novýho laku, pravda je garážovaný a tak 4x do roka leštěnka
- podvozek mi přijde festovní, bez klepání
Snad jsem to nezakřik
Třeba to těch 100 - 130 tkm dá a po 7 letech, po záruce, se to začne sypat... Je tu někdo kdo má na 2. generaci dejme tomu přes 150.000km?
Co bych zlepšil:
- možná odolnější koženkový potaj volantu, na 8 hodinách jsou škrábance - asi od toho jak se sedá a nějakým zipem nebo cvokem se někdy odře.
- tapecírunk v kufru. Od luxování je to dost naježený a vytahaný chloupky.
- ulomily se mi dva jezdce v mřížkách na palubce - asi mám velkou sílu anebo to materiálově při vývoji podcenili
- u řidiče levý rantl ne sedačce, trochu ošoupaný
- sem tam rezonance v přístrojovce
- obyčejně až levně působící potah sedadel, ale tvar dobrý
- kždy cca 3-4 start při startování zarachocení něčeho v motoru (1,4 CVVT), ale zvuk je zatím slabý - asi řetěz, doufám ež se to nebude horšit
Ale to jsou všechno maličkosti
S 1. gen, na kterou se ptá "kojot89" zkušenosti nemám.
EDIT: ještě jsem přiložil fotky podvozku z doby cca 2 měsíce po koupi - trochu rozdíl
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.