nexter píše:Ak vyrobca predpisuje to co mu najviac vyhovuje.... Tak touto filozofiou mozem tvrdit ze znizenie intervalu u KIE je z dovodu aby si castejsie navstivil servis a zanechal tam vacsie mnozstvo lowe v priebehu zaruky. Urcite im nejde o tvoje dobro nie?
Ked budes mat buracku a das si auto opravit tiez budes spokojny s tym ked ti mechanik povie ze sa vykaslal na postup opravy od vyrobcu a robil to podla svojho instinktu?
Odoslané z LG-H870 pomocou Tapatalku
Vyrobce predepisuje nezbytne nutne ukony aby vuz prezil zaruku nebo 150tiskm. Nic vic v tom neni. Vyrobci je jedno co s vozem bude potom. Spise ma zajem aby jsi po skonceni zaruky koupil novy. A praxe jasne ukazuje ze stav oleje je urcujici pro zivotnost motoru a jeho spolehlivost. Az budes rozebirat motor kvuli zapecenym krouzkum diky znehodnocenemu oleji mozna pochopis jak se veci opravdu maji.
Bouracku jsem mel a Ceeda jsem nechal opravit pomoci originalnich dilu protoze mi jde predevsim o spolehlivost a bezpecnost. Tady jde garazovy instinkt stranou.