http://www.profituning.sk/html/chiptuning_kia.html
Sice jeste v nabidce nemaji Cee'da, ale uz jsou znamy jejich namery z motorove brzdy:
Pred:
Po EUR4:
Po EUR3:
hansk píše:Zdar, tak s přečipováním opatrně. Ti borci co to dělají, sice tvrdí, že je to naprosto v pohodě, ale mám opět zkušenost. Ne sice s mým autem, ale můj dobrý známý si nechal přečipovat tédéíčko pašíka fauvé. Což o to, tryskáč to je.... Ale byl rád, že šel po roce z baráku. Rapidně šla nahoru spotřeba a dosud bezproblémový motor šel pomalu do kytek. Jak říkám - byl rád, že se toho zbavil.....
( ten pašík byl z roku 2001 a stál přes 800tis. Sečteno a podtrženo přišel o půl mega. A to si myslel, že s tímhle autem pojezdí tak 8-10 let)
hansk píše:Zdar, máš pravdu, Bedo....
Ale na druhou stranu se zeptej známých bazárníků, jak se jim prodávají různě vytuněné auta ( křídla, prahy, nasávání,poladěný motor, atd.). Skoro každý Ti řekne, že taková kára je těžko prodejná. Takže do toho sice člověk nasype těžký prachy za "doplňky" ale když to dáváš pryč, je to spíš mínus.
grafix píše:Mas pravdu Bedo...proto jsem uz kdysi rikal ze zvyseni vykonu o nejakych 10-12% by bylo myslim dostacujici a zaroven bezpecne pro motor... Tzn. pro 1.6CRDi - 95kW(11%) a 285Nm(12%)... Tusim ze treba u Fordu existuje rezim, kdy dojde k docasnemy zvyseni vykonu o 10%, kdyz je to zrovna potreba... uvadeji to jako hodnotu v zavorce.
Nejvetsi problem ale vidim v tom, sehnat nekoho, kdo tomu opravdu rozumi a umi nastavit zvyseni vykonu o tebou pozadovanou hodnotu.
Pokud takovou upravu nabizi prodejce, tak bych se ztraty zaruky nebal.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé