jurko4fun píše:Nie som sice odbornik na DPF, ale ked som ja riesil tento problem, tak mi bolo povedane a je toho aj dost na nete, ze problem s DPF moze sposobovat napr. problem s EGR ventilom, ale aj vstrekovace, vaha vzduchu, chybne snimace diferencialnych tlakov, lambda sonda...ked nieco z uvedeneho nefunguje na 100% tak si to odnesie DPF, vycistenie DPF pomoze len na chvilu pokial sa neodstrani primarny problem.Pri funkcnom DPF filtri by mala byt aj cista koncovka vyfuku.
Toto presne si myslím aj ja, že niekde inde bude problem, ale ako zistiť kde, ked diagnostika žiadnu chybu neukazuje a hodnoty senzorov neviem ake by mali byť v akych prípadoch...mám meniť veci do radu?
A koncovka výfku nie je čistá, ale nepredpokladám, že aj pri spravne fungujucom DPF bude na aute so 187tkm stále čista ako na aute s polovičným nájazdom....