Stránka 3 z 4

Re: Cukání při pojezdu na 1. st., Vaše názory

PříspěvekNapsal: 06.09.2017 14:44
od t0x!n
ano nahrava se jina "palivova" mapa, takto presne na tajnacku delal i servis hyundai u 1,4kovyho benzinu v i30 2. gen.

Re: Cukání při pojezdu na 1. st., Vaše názory

PříspěvekNapsal: 09.09.2017 12:55
od cdkia
Milan v akom si bol servise na svk? Mne uz druhy krat povedali/potvrdili, ze ziadny novy software nemaju ak by mali tak by mi ho nahrali.. co sa mi samozrejme nezda.

Re: Cukání při pojezdu na 1. st., Vaše názory

PříspěvekNapsal: 09.09.2017 13:00
od Milan_SK
Motor Car TT. Netvrdim so 100% istotou, ze mi nahrali nejaky novy soft, ale na zaklade toho, ako sa zmenilo spravanie motora pri rozjazdoch prave po navsteve servisu to predpokladam. Lebo len vymenou oleja a filtrov to byt nemoze. Taketo updaty sa casto deju bez vedomia zakaznika. Robia to aj ine automobilky.

Re: Cukání při pojezdu na 1. st., Vaše názory

PříspěvekNapsal: 09.09.2017 14:31
od Milan_SK
@Sanchez
Ako som vravel netvrdim to. Je to len uvaha. Auto sa od novoty od 1 km spravalo tak, ako som popisoval predtym - dost vyrazne cukacky na jednotke pri jazde v kolone resp. mdle reakcie na plyn (v trvani cca 1 s) pri preradeni z 1-ky na 2-ku. Cize s cerstvou olejovou naplnou z vyroby a cistymi filtrami. Po vymene oleja a filtrov som hned zbadal vyrazne potlacenie tohto dovtedy typickeho spravania, na ktore som si zvykol a neriesil som ho. To je vsetko. Ci nieco nahrali alebo nenahrali neviem. Auto bolo popri popisanych veciach aj na diagnostike (tu robili automaticky bez mojho vedomia, povedali mi to az po prehliadke).

Re: Cukání při pojezdu na 1. st., Vaše názory

PříspěvekNapsal: 07.09.2018 11:54
od omnimor
Mám CEED SW 1,6GDi 6/2013 a bohužel se musím přidat se zkušeností, že pomalá jízda v koloně na jedničku při otáčkách cca 1500 se plynule v Ceedu udělat nedá. Ani když jsem v autě sám, je to ohřátý a klima nejede.

Mám s X různýma autama najeto cca 300000km a v žádným jiným jsem s tímhle problém neměl. Včetně aut s třetinovým výkonem.

Kromě toho mi v Ceedu vadí podivná odezva motoru už při střední akceleraci, kdy třeba při přeřazení ze dvojky na trojku, kdy se motor na trojku má sebrat třeba z 2000 otáček se jakoby spíš zakucká než aby se rozumně rychle rozjel. Částečně to přičítám charakteristice motoru, kterej má krouťák hodně vysoko (maximum až při 4800 ot.), ale zase když má výkon 99kW ?!
Teď mám najeto skoro 50000, ale pořád jsem si na to nezvyk.

V servisu jsem se na to několikrát ptal, vždy říkají že každá návštěva servisu = napojení na diagnostiku a případné nahrání nových softwarů. Cca 2 roky dozadu se mi subjektivně zdálo, že při odjezdu to opravdu cuká míň.

Před pár měsíci jsem měl možnost najet asi 2000 km se stejným autem a motorizací, akorát r.v.12/2017 a najeto 7000km. Na to, že to bylo náhradní auto, který asi nikdo nikdy nešetřil, ty reakce motoru byly daleko lepší. I když pořád ne ideální.

Až bude po záruce, kouknu jestli někdo nebude nabízet ladění motoru. Sámo ne kvůli výkonu - nevadilo by mi kdyby špičkovej výkon klesnul, ale zlepšila se charakteristika motoru.

Re: Cukání při pojezdu na 1. st., Vaše názory

PříspěvekNapsal: 07.09.2018 17:15
od snike
Koukni se na graf kolik ma Ceed 1,6 GDI vykon pri 2000 ot./min. ;) ... 99 kW to opravdu neni :no:

wykres_power_m.php.jpeg

Re: Cukání při pojezdu na 1. st., Vaše názory

PříspěvekNapsal: 07.09.2018 18:37
od Berka
http://www.kia-club.org/garage.php?mode=view_image&image_id=4227
Tady i máš i skutečný průběh výkonu GDi

Re: Cukání při pojezdu na 1. st., Vaše názory

PříspěvekNapsal: 07.09.2018 20:01
od Žuky
Ani 1.4 CVVT v kolone nic-moc. Skace ako koza... :|

Re: Cukání při pojezdu na 1. st., Vaše názory

PříspěvekNapsal: 12.09.2018 12:36
od omnimor
Berka píše:http://www.kia-club.org/garage.php?mode=view_image&image_id=4227
Tady i máš i skutečný průběh výkonu GDi


No jistě že při 2000 ot/min nemá 99kW, ale taky nemá 20kW jako některý auta co jsem kdysi míval (a neposkakovaly).

V křivkách průběhů od Snikea a Berky je docela rozdíl na krouťáku, "reálný průběh" je daleko plošší.
Taky existuje tenhle obrázek, podobný Snikeovýmu, a podle reálných zkušeností bych nejspíš věřil jemu. (Nad 2000 se krouťák zvedá líp ;) )
Obrázek

Petr

Re: Cukání při pojezdu na 1. st., Vaše názory

PříspěvekNapsal: 15.01.2019 18:47
od TraCkerCZE
Krapet bych se poptal. S cukáním v koloně mám stejné zkušenosti jako tady většina z váz. Stále jen lehce potáhnout na jedničku a buď vyřadit nebo podržet vyšlápnutou spojku, jinak mlátíme hlavou dopředu dozadu. Ale všiml jsem si, že při přidání plynu, je náběh reakce dost ostrý. Myslím to takhle. Nesešlápnutý pedál = 0%. Ale pokud malinko šlápnu, tak není žáden pozvolný náběh. Okamžetě motor zabere možná 10%. Prostě dost škubne. A je jedno jestli jedu na 1. nebo 4. rychlostní stupeň. Mám s tím problémy jak při řazení (pokaždé autem škubnu, protože netrefím okamžik reakce plynového pedálu), tak při ubrání plynu třeba při 40km/h a následném přidání. Auto jakoby nezačne tahat plynule, ale opět na začátku škubne. Je to dost otravné. Např. u dvojkové fabie (1,4l 63kW), se todle neděje a i na jedničku jde hladce popojíždět. Chová se vám to stejně?

Re: Cukání při pojezdu na 1. st., Vaše názory

PříspěvekNapsal: 15.01.2019 19:10
od Polsondeside
mě osobně připadají korejská auta velmi krátce zpřevodované a tudíž náběh je ostrý, rychlý a krátký.
To pocukávání přisuzuji elektronické klapce, která v jistém momentě neví, zda směs dávat či ne a auto reaguje cukáním.

Re: Cukání při pojezdu na 1. st., Vaše názory

PříspěvekNapsal: 15.01.2019 19:46
od jozzo
Syn mi robi vodičak, dnes odjazdil poslednu jazdu pred skúškami. Maju tam 2 auta kiu ceed 2010 a seat ibiza kombi 2012, obe 1,4 benzin. Nadava ked ide s kiou presne ako vy, a to nejazdil nikdy pred tym s nicim. Ide o jeho pocit. Pridam plyn malinko a uz to toči, huči.. Každý z kurzu nadava a maju už horúčku, ked majú ísť s Kiou. Ze v zivote Kiu nikto nekupi :D Seat ze to je radost s tym jazdit. Dalšie Kia - záber spojky no katastrofa, skušky sa robia výhradne Seatom, aby im to nekapalo pri rozjazdoch. Ano, doma mame Rio, tam mi to pride po vymene :D spojky v zaruke uz OK, ale mame aj Opel a tam je to ako v Seate jedna básnička...

Re: Cukání při pojezdu na 1. st., Vaše názory

PříspěvekNapsal: 15.01.2019 20:04
od TraCkerCZE
Mám s tím najeto necelých 15 tisíc a dodnes jsem si pořádně nezvyk. A to jsem vystřídal různá auta. U nělterých to ladilo s nohama už po pár metrech. Tady se pořád hledám a nemyslím si, že se to nějak zlepší. Je to velká škoda. Je to mé první a na dlouho asi poslední NOVÉ auto. A jsem trochu zklamaný. Příště koncern a klidně i starší. Ale to jsem samozřejmě odbočil. V březnu mám první garanci. Tak se tam zmíním, co mi řeknou/neřeknou.

Re: Cukání při pojezdu na 1. st., Vaše názory

PříspěvekNapsal: 15.01.2019 20:25
od jozzo
Korejci chceli urobit europske auto. Dizajn dotiahli vcelku dobre, ale ostatne pokulhava. Auta napr.ceed uz robia cez 10 rokov a aj napriek tomu sa to vôbec nezlepsilo. Tie spojky, citlivost plynu jedna katastrofa. To nevedeli za tie roky normalne odladit aby to bolo užívateľsky prijemne auto? Tiez som odjazdil jeden blud aut, sukromne, sluzobne. Spojky škubu pri rozjazde, tak mi škubala naposledy R19 93 rocnik a mala 280 tis ked som ho predal. Povodna spojka. A este jazdila dalej, čo viem. Pred tym som mal koncerny a som ani nevedel, ze co je problem spojka, skubanie. Zena je sviatocny vodic. S koncernom nemala najmensi problem. Sadla do kii a prve co povedala to co je za chujove auto, to ako sa rozbieha? Ja s tym odmietam jazdit. No neviem, ako tie celkom nove funguju, ale tiez uz rozmyslam, či naozaj este bude korea..

Re: Cukání při pojezdu na 1. st., Vaše názory

PříspěvekNapsal: 16.01.2019 09:05
od TatkaSmoula
TraCkerCZE píše:Mám s tím najeto necelých 15 tisíc a dodnes jsem si pořádně nezvyk.


Ja mam najeto 76000 a za tri roky jsem porad amater. Spojka je fakt des, bes, plac a skripeni zubu. Je zajimavy, ze na Picantu je to uuuuuplne pohodicka, ale tam je ovladana lankem.