Ještě se zeptám na takovou zvláštnost majitelů Kia vozů (obecně vysoká citlivost spojky se záběrem nahoře)
Naučil jsem se vlastnost, že na jedničku se rozjiždím vždy v záběru spojky do chvíle než přeřadím na dvojku. Nemyslím si, že je to úplně správně pač u vozů, kde spojka zabrala v půlce své drahy, jsem se rozjel v okamžimku ihned pustil spojku a poté řadil za dva.
Aby to bylo srozumitelné, tak se zeptám, jakou variantou se rojedete vy?
1. řadím jedna, spojka do záběru spolu lehce s plynem, auto se rozjiždí, držím stále spojku v záběru téměř nahoře a současně jí vymačknu a řadím za dva...dále již spojku normállně vyšlápnu
2. řádím jedna, spojka do záběru spolu lehce s plynem, jakmile se auto začne hýbat, spojku hned pustím a plyn přidám, následně sešlapnu a řadím za dva.
Nějak jsem se naučil ten první krok (pač 1.4 je dost citlivá na rozjezdy_cukání_chcípnutí) ale mám obavy že takhle oddělám spojku nebo to nevadí?
Díkes