u 1000 km (co je jeden a pol nadrze) by som motor proste neriesil sposobom ci je taky alebo onaky
Riesil by som, ze sa zveziem s rodinou na 3-4 vylety po 200km tak ak by som sa s tym autom zzzil. Idealne okreskami do nejakej peknej ZOO
Ma to mnozstvo benefitov - okresky / prejazdy obcami znamena striedanie rychlosti a otacok, clovek si viac zacne vsimat co a ako reaguje, jazdit skor pokojnejsie a nedavat tomu moc ked je motor studeny. Nepodtacat pod 2000 otacok, najma na vyssich kvaltoch
Moja prax znamena u turbomotorov zo zaciatku netocit viac nez 3500 otacok a najma moc nejazdit na sestku. Proste ju nechat tak
Ked to auto bude mat na tacho 3-4000km a viac, je mozne odlepit sa od tych 3500 a pokojne pri predbiehani radit pri 4500-5000 otackach (samozrejme pri ohriatom motore)
ja pre dobrry pocit som manzelku naucil aj u 1.0TGDi liat do uplne najbeznejsieho benalu (tankuje vyhradne tesco) asi deci VIFu. Ci to pomaha neviem, ma tam momentalne 7000km. Ja mam so svojim autom (Hyundai) 387 000km a tam to asi pomaha pac vsetko je povodne
EDIt: ja teda v cennikoch 88kW v pripade Ceeda 1.0TGDi stale vidim