

Turbo nyní tlačí místo 1.2 baru až 1.4 baru. Dále byl i posunut omezovač maximálních otáček z 6700 rpm na rovných 7000 rpm. Nějakého zrychlení reakce na sešlápnutí plynu jsem si nevšiml, ale ujel jsem s touto úpravou asi jen 20 km. Tato úprava mě nyní v akci vyšla na 20 495,- kč, včetně PPC3 jednotky, abych mohl nahrát zpět původní software vždy, když auto povezu do servisu. Mám objednanou i vložku do vzduchového filtru od BSR za necelých 1100,- kč.
Jeden údaj za všechny. Podařilo se mi dostat z 80-120 km/h na trojku za 3.4 sec! Měřil jsem pomocí OBDII Diagnostiky.
Zde údaje v sériovém provedení a po úpravě BSR
80-120 km/h na 4° - 5,6 sec / 4.9 sec
80-120 km/h na 5° - 7.1 sec / 6.0 sec
80-120 km/h na 6° - 8.6 sec / 7.2 sec