LPG do cee'du

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Re: LPG do cee'du

Příspěvekod only_one » 05.12.2011 10:00

Motoru je jedno jestli spaluje Propan-butan nebo BA. Musí jen být správně seřízenej (teda za předpokladu že motor nemá nějaké komponenty z másla jako třeba Subaru a jeho ventilový rozbvod :- )) , takže nějaké 3 nádrže plynu a 1 benzínu je taková vtipná babská rada naprosto bez účelu.
only_one Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1103  Témata: 12
Registrován: 02.08.2011
Bydliště: Plzeň  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: LPG do cee'du

Příspěvekod -Petr- » 07.12.2011 19:02

Rád bych se s Vámi podělil o dnešní příhodu, která s LPG souvisí tak trochu okrajově. Včera jsem zaparkoval, chcípl auto, vše OK. Dneska ráno nastartuju a při chodu na benzín jsem měl pocit, že motor zní nějak nezvykle, na palubce nic nesvítilo. Po přepnutí do LPG bylo vše OK. Když jsem jel odpoledne, mé podezření dostalo jistotu v podobě žluté ikonky motoru na palubce. Zasmál jsem se, vzpomněl jsem si totiž že právě včera jsem tu machroval, jak mi žlutá kontrolka "ještě nesvítí" díky údajnému ovlivňování lambda sondy spalinami LPG. Tak jsem to přepl do benzínu - a hups - motor se nevytáčel, auto jelo z ničeho nic jen na tři válce. Tak ve mě hrklo jak ve starejch pendlovkách, vidina opravy - typoval jsem to na vadný vstřikovač BA95 teď před vánoci - no byl jsem nasr... až to bolelo. Co víc. Při přepínání do LPG to trvalo nezvykle dlouho, občas za jízdy to vůbec nešlo. Kontakotval jsem svého plynaře, pana Otrubčiaka (pokud admini myslí že dělám reklamu, který si tento pán ale opravdu zaslouží, pošlete SZ, jméno odstraním), ten ochotně, hned věděl o které auto jde řekl že není problém, ať přijedu.
Přijel jsem za ním, po vysvětlení problému mi objasnil některé věci které jsem netušil jak souvisí (že vstřikovače BA95 se logicky odpojují v jednotce LPG, která je zapíná v momentě kdy si je zapnete v autě (tzn že to přepnete do chodu na benzín), že originální jednotka pulzy pro vstřikovače BA95 posílá stále), prošel všechno. Nakonec jsme zjistili, že impuls pro vstřikovač BA95 válce A (první vlevo) přijde z kia řídící jednotky, pošle se do jednotky LPG, z ní i odejde ale nedojde na konektor vstřikovače BA95. Po rozebráni lišty s kabely, sundání originální bandáže jsme zjistili v podstatě NESKUTEČNĚ ODFLÁKLOU práci KIA. Přikládám fotky. Originální výplet byl pod originální bandáží nasekán! a vodič vedoucí ke konektoru vstřikovače válce A byl na tom tak, že se už prostě uklepal. :angry:

Umíte si představit jak jsem na :kia: Žilina velmi hrubě nadával. Prasata. Tohle si dovolí v takovém stavu prodávat!!!! Víte, co by si řekl origoš servis KIA? VELMI silně pochybuji, že by hodili špínu na výrobce. Neodvažuji si odhadovat co by si vymysleli a co by za to chtěli.

Zprasený originální výplet jsme opravili, chybu odepsali - a můj plynař - strávil nad tím se mnou 2 a půl hodiny, aniž by cokoliv namítal, velmi ochotně se k tomu stavil, naprosto špičkové a perfektní jednání z jeho strany, další důkaz, že jsem zvolil opravdu dobře - za celou opravu NIC nechtěl.

Tak milí Kiáci, poctiví lidé ještě exitují. Já jsem nadšen, že auto je zase v pořádku. LPG :thu: práce KIA :no:



přílohy: [img=http://img855.imageshack.us/img855/350/fotografie527.th.jpg]
[img=http://img854.imageshack.us/img854/5744/fotografie526.th.jpg]
[img=http://img9.imageshack.us/img9/4171/fotografie525.th.jpg]
Kia Ceed 1.4 SW, 66Kw. Béžový ďábel (LPG/benzín)
Uživatelský avatar
-Petr- Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 231  Témata: 6
Registrován: 13.01.2011
Bydliště: Karlovarsko  Czech Republic (cz)

Re: LPG do cee'du

Příspěvekod Berka » 07.12.2011 21:49

To jsem rád že vám to všem tak pěkně šlape. Já zrovna minulý týden procházel nabídky na LPG (tedy ne že bych chtěl učit CRDi na plyn), ale tak nějak jsem si přepočítával jaký motor si v budoucnu pořídím v dalším autě. A došel jsem k tomu že stále nevím. Kdysi dávno jsem měl auto na plyn, dělala to fa. Neptun Harfa, a za celou dobu jsem neměl jedinou závadu, takže se toho nebojím. Jenže zjistil jsem že přestavba od zavedených dodavatelů (BRC, Lovato...) u 6-ti válců je pěkná rána (32-50 tis) a když si pak spočítám reálnou spotřebu kolem 9-12 l LPG, tak mi vychází stále lépe trošku výkonější 4 válcový diesel, který má od spodních otáček zátah na který jsem si za ta léta zvykl. Nevýhodou je riziko závad. Líbilo se mi jak tady někdo na začátku spočítal roční náklady provozu LPG vs. diesel, jenže jak mám tohle zohlednit, když jediná oprava na kterémkoli motoru může poměr úplně zvrátit. Teď myslím na auto ve stáří kolem 3 let které už není v záruce a když jsem zmínil 6-ti válec tak to asi není kia. Přeju vám ať vám to jezdí a o plynu během provozu ani nevíte.
Jenom nechápu jednu věc. Proč automobilky (až na minimum vyjímek jako Subaru, Fiat, Kia Picanto) nenabízejí u všech modelů alespoň jednu verzi na LPG? Za ta léta je to prověřený systém, čerpacích stanic mraky, ekonomika provozu ideální a ta ekologie, kterou se všichni tak falešně ohánějí také nepřijde úplně nazmar. Kde je tedy zakopán pes? Proč cpou miliony do věcí které naší generaci nepřinesou žádný užitek a bůh ví jestli se nejedná o slepou větev která nikam nevede, nebo upřednostňují CNG když ho nemám téměř kde natankovat?
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno
Uživatelský avatar
Berka Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2029  Témata: 10
Registrován: 17.12.2007
Bydliště: Rakovník  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1)

Subaru Outback V (2018)
0 km @ 0 l/100km

Re: LPG do cee'du

Příspěvekod -Petr- » 08.12.2011 08:27

:) Zdravím. Ten přepočet (nevím jestli do tohoto fóra) sem někam na kia-club.org taky dával. Proč pokud píšeš o tom, jak si zvyklý na čtyřválec počítáš cenu přestavby na šestiválec, která je o třetinu dražší? Dneska už nepoznáš v tahu motoru rozdíl při změně paliva. Ty moderní řídící jednotky LPG ten rozdíl ve výbušnosti dorovnávají vyšším obsahem plynu.
Kia Ceed 1.4 SW, 66Kw. Béžový ďábel (LPG/benzín)
Uživatelský avatar
-Petr- Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 231  Témata: 6
Registrován: 13.01.2011
Bydliště: Karlovarsko  Czech Republic (cz)

Re: LPG do cee'du

Příspěvekod only_one » 08.12.2011 09:08

To je jednoduché - benzínové auto má mámlo součástek a je levnější a tudíž z obchodního hlediska je daleko lepší narvat to nejdražší z výrobního programu, kde se prostě víc vyrejžuje. Stejně jako je i servis na nafty dražší. A celé tohle podporuje kolečko obchodu s BA a MN. Dalším debilním kritériem je sledování exhalací v podobě CO2 : -)) takže 1,6tka ceed benzín vyprodukuje 146gramů na kilák kdežto 1,6CRDI jen 113g :-)) takže ta super nafta je vlastně ekologičtější i když produkuje rakovinotvorné mikročástice zcela trvale i přes všechny super filtry a rádoby plnění EURO XXXXX Z benzínové 1,6tky s přestavbou na LPG nevyletí ani smítečko a stále to je auto označené jako neekologické protože přece má mot toho CO2 - mimo jiné polovina lidí netuší co to je a druhá polovna netuší jak funguje a co ostatního produkuje dieselový motor. Tohle mi hlava nebere, nechápu, neumím chápat, nechci chápat.

Co mi ale jasné je, je tendence výrobců regulvoat motor desítkama různých zcela nesmyslných čidel. Doba kdy bylo na motoru 5 základních čidel, plyn byl ovládaný lankem a motor se reguloval tak, aby měl životnost co nejlepší v poměru výkon/životnost/emise tak dnes je regulace čistě za honbou emisí a tedy
všichmi mají 3 lambdy, elektrinické superpřesné ovládání plynové klapky, směs se řídí s ohledem an teplotu 50 komponentů, superpřímé vstřikování a dalších miliarda věcí co prostě zákonitě nikdy nebude dlouhodobě správně fungovat. A to mě prostě sejří. Poslední z řady jednodušších motorů je 1,6benzín v ceedovi a pochybuji že další generace budou bez přímého vstřiku a dalších superkurvítek. Tím se také vylučuje přestavba na LPG. Zaprvé přímé vstřikování bez společného spalování BA není možné a za další motormanagement je již tak složitý, že mnoho aut dnes již prostě od benzínu odstřihnout a přestavět nelze. nebo spíš tak, aby to fungovalo správně.

Takže výrobci se sami docela mile pojistili, že se ty přestavby dělat nebudou a budeme draze platit pohonné hmoty a dále točit tím ohromným kolem ropného průmyslů. A Berka si při výběru nového auta místo skutečně šetrného vozu co může mít výkon a bude motorově vychováno (sametový 6ti a více válec zážehový - které stejně dřív nebo později prostě EU vymítí) raději koupí 2x přeplňovaný vznětový naftožroutský motor za nehorázné prachy u dealera co si bde mnout ruce.. No chápete to? Jaguár mi žere léto 12 zima 13-14 plynu. To je stále při ceně plynu 15kč nějakých 210kč/100km. Když připočítám něco málo benzínu na starty tak maximálně 230kč/100 v zimě 180-200kč/100 v léte . Naftovej Ceed nám jezdil dlouhodobě 5,5-6 tj +- 200-216kč/100 Ale s rozdílem že X-type je stálá 4x4, automat , 2,5 V6 a má o sto koní víc..... Dvě neporovnatelné třídy a přesto se dají porovnat.

Subaru nabízí LPG protože v době krize jeho auta prostě žerou jako kráva :-D a mají málo prodejů. Pro ně to je logickej krok pro podporu prodeje. A taky je ale nutné říci že SUbaru bez rovárního plynu je dost problém. Plyné subara z výroby mají jiné materiály na ventilovém rozvodu a vydrží, narozdíl od jejich benzínových sourozenců kde jsou neskutečné problémy s plynem
Fiat je jedna z mála světlých příjemných výjimek.
LPG CNG - LPG je stýle ropný plyn a tudíž je v celé EU snaha podporovat něco co na ropě nezávisí a tedy má tendenci podporovat zemní plyn CNG. JENŽE.. výhřevnost CNG je oproti LPG horší o dost a teda je spotřeba vyšší o dost, přestavba dražší, systémy nejsou ještě uplně vyvynuté narozdíl od plně programovatelných LPG přestaveb, kde má mraky lidí zkušenosti a zvládají. A my a východ od nás na kačky koukáme pořád a je stále polulárnější a populárnější LPG protože je nejlevnější. CEna přestavby za 6ti válce je dneska na 30tisících. 50 je možná za origo BRC což mi přijde naprosto zbytečné. Sám mám Jagouše přeskládanýho na LPG a stálo to do 30ti s DPH LOVTEC Magic II.
Problém pouze je, že docházejí auta, které bude možné přestavovat. :- ( a to je smutné smutné smutné

Ad kvalita zpracování té kabeláže. Není to nic co se nedalo u Ceeda očekávat. Zhrozil sem se při pebírání vozu při prvním otevření kapoty když sem viděl omotávku na svazku do ECU. Málem mě odvezli, když sem se podíval na kvalitu kablíků co jsou zarádiem v palubovce.. Se celkem divím, že ty auta mají s elektrikou tak málo problémů a v servisech nemají elektroschemata na každé nástěnce..

A více co sem si ješte ted vzpoměl? Na rozhovor jednoho celkem znalého mechanika s konstruktérem motorů, kde byl vznesený dotaz jakým směrem se ubírá ten vývoj. Odpoveď - snažíme se o výrobu spolehlivých a ekologických jednotek bla bla bla. Druhý dotaz - proč výrobci více nevyužívají alternativních paliv LPG/CNG? - Motory moc trpí a nesnesou dlouhodobou zátěž těchto systémů a proto ted není toto podporováno. - Laicky tedy říkáte, že děláte motory z levnějších (lehčích) materiálů co nesnesou pár stupnu teplotní zátěže navíc. Není mi to jasné, neb dobře zaregulvoaný plynový motor v podstatě v sobě má minimum karbonových částic oproti motoru žeroucích jen benzín a ventilvé rozvody a hlavové složení kvalitní a trvanlivé vymyšlené a osvědčeé bylo (se bavili o nějakém konkrétním motoru což si už nepamatuju co to bylo) a dnes to je jako po drastické dietě a nejraději byste to vyrobili z plastu :-) . V podstatě se zase dostalo k tomu, že se musí snižovat váha a hlavně se sledují uplně nesmyslné hodnoty. Viz výše CO2 a kombinovaná spotřeba. Auto benzínové na plyn zkráta a jednoduše nezapadne do tabulek Brusel teroristů a i když by auta mohli mít spolehlivé motory s pohodovým provozem na plyn, tak je mít nebudou a nazdar.
only_one Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1103  Témata: 12
Registrován: 02.08.2011
Bydliště: Plzeň  Czech Republic (cz)

Re: LPG do cee'du

Příspěvekod Prokeš » 08.12.2011 12:39

no hezky si se rozepsal a něco na tom bude asi máš pravdu.... :thu:
Uživatelský avatar
Prokeš Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 596  Témata: 41
Registrován: 31.07.2009
Bydliště: J.Hradec  Czech Republic (cz)
10. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1)

Kia Soul (2009)
80000 km @ 5.5l l/100km

Re: LPG do cee'du

Příspěvekod Berka » 08.12.2011 16:19

Pane jo, to byl dlouhý příspěvek :)
Na moji obhajobu, mám v hledáčku BMW trojkové řady (E90) kterou bych chtěl buďto ve verzi 320 TDi protože nabízí krásných 135 kw a odpovídající krouťák takže motor reaguje na šimrání plynu jak ďábel. 6-ti válec v dieselu nechci, protože servisní náklady jsou o 50% větší a hlavně ten jejich dvoulitr má takovou pověst že by byl hřích nad ním neuvažovat. A druhá varianta je benzín 330i, 6-ti válec. Výhodou jsou relativně nízké ceny u ojetin, protože od prvního pohledu se každý zhrozí kolik to bude žrát, ale realita je naštěstí jinde. Znám osobně člověka který měl BMW 135i a při běžné jízdě podle našich předpisů jezdil kolem 7 litrů. Jenže s cenou za přestavbu na plyn jsem téměř o 50 tis výš, protože přeplňované benzíny jsou na přestavbu dost drahý a navíc je tam ten 6-ti válec. No, a teď proč mi nestačí nějaký čtyřválec v benzínu. Prostě protože v porovnání s tím naftovým čtyřválcem nemají takový točivý moment a jejich cena není o tolik nižší. A hlavně si chci konečně pořídit auto při jehož řízení budu vysmátý od ucha k uchu. Prostě výkon, výkon a zase výkon, ale zase musím být schopný to auto uživit a ne na něj jen koukat. Za pár dní mi čeká svezení v BMW 1M a to bude asi poslední kapka... to bude doma zase řečí :roll: Takže výkonná nafta, v dnešní době v objemu 2-2.2l (bohužel dnes 4 válec) je asi nejshůdnější řešení.
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno
Uživatelský avatar
Berka Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2029  Témata: 10
Registrován: 17.12.2007
Bydliště: Rakovník  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1)

Subaru Outback V (2018)
0 km @ 0 l/100km

Re: LPG do cee'du

Příspěvekod only_one » 09.12.2011 08:06

přestavba 6ti válu je do 30ti s DPH :-) kde pořád bereš těch 50?
only_one Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1103  Témata: 12
Registrován: 02.08.2011
Bydliště: Plzeň  Czech Republic (cz)

Re: LPG do cee'du

Příspěvekod Berka » 09.12.2011 09:14

např. zde http://www.neptun-harfa.cz/Cenik-montazi-LPG/3143.html - systém BRC, a psal jsem že cena je 32-50tis za přestavbu. Teď jsem ještě koukal na stránky BMW a nejjednoduší by byla přestavba modelu 325i, jenže tam chybí ten točivý moment- 270Nm oproti 320Nm u modelu 330i a když vezmu že teď mám v autě 250Nm tak by to nebyla žádná velká výhra. Ale myslím že tady to nebudeme řešit, je to forum o LPG do ceeda a já uznávám LPG jako vhodnou alternativu pohonu a nic proti tomu nemám, taky jsem to nikde nezpochybnil. Jen jsem porovnával možnou přestavbu u staršího auta kde se nabízí také skvělý dieselový motor a tam se proti němu asi LPG nevyplatí.
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno
Uživatelský avatar
Berka Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2029  Témata: 10
Registrován: 17.12.2007
Bydliště: Rakovník  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1)

Subaru Outback V (2018)
0 km @ 0 l/100km

Re: LPG do cee'du

Příspěvekod only_one » 09.12.2011 09:44

no nic proti Harfě ale od doby co známénu se pokušeli přestavět na plyn S-typa a travalo jim to velmi velmi velmi dlouho a stejně do dnes to je takové nemastnjé neslané, tak jim bych už nesvěřil vůbec nic. A ještě jsou drahý jako prase. Jsou jiné a osvědčené firmy. Až si vybereš tak napiš a já ti dám tip, kde se optat.
Jako reference je třeba zajímavej Americkem motor V8 který odpojuje polovinu motoru když nemá zátěž a zplynit se to podařilo :-) úspěšně
only_one Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1103  Témata: 12
Registrován: 02.08.2011
Bydliště: Plzeň  Czech Republic (cz)

Re: LPG do cee'du

Příspěvekod dusan3322 » 15.01.2012 11:26

Dal som si prerobit ceed na plyn a nadrz je samozrejme umiestnena v priestore pre dojazdovu rezervu. Zaujimalo by ma, ci vozite koleso v kufry alebo mate nejaky ten "sprej" na defekty??
KIA Ceed 1.4 66kw LX
dusan3322 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 19  
Registrován: 28.11.2011

Re: LPG do cee'du

Příspěvekod -Petr- » 15.01.2012 16:31

Čau, vozím sprej, ale když jedu dál tak raději tu rezervu beru s sebou. Sprej nepomůže, pokud pneumatiku drbneš z boku třeba o pangejt.....a to se mi dokud se jezdil jen a BA95 nestalo, ale co mám LPG tak ty defekty nějak přitahuju 8-) . Na tu rezervu lze koupit i spešl potah. Ten sprej sem koupil myslím v Autodonthu, doposud jsem ho nepoužil. Jednou to byl hřebík, to sem do pneuservisu dojel. Podruhý sem kolo drbl o pangejt (rezervu jsem naštěstí měl s sebou) a nebylo co opravovat, jen musím do jara vyměnit plášť na jednom disku s letní gumou.....pokud to tam nebude vadit, tak si ji ber. Já ji mám v kufru přichycenou gumovým pavoukem aby nelítala a zatím ničemu nevadila.
Kia Ceed 1.4 SW, 66Kw. Béžový ďábel (LPG/benzín)
Uživatelský avatar
-Petr- Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 231  Témata: 6
Registrován: 13.01.2011
Bydliště: Karlovarsko  Czech Republic (cz)

Re: LPG do cee'du

Příspěvekod only_one » 16.01.2012 08:30

Rezervu nevozím v žádném autě na plyn, jen opravnej sprej. Žijeme v civilizaci, kde je kousek všude :-) (ale samozřejmě pro pocit klidu, sucha a bezpečí je lepší ji vozit že? :-)
only_one Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1103  Témata: 12
Registrován: 02.08.2011
Bydliště: Plzeň  Czech Republic (cz)

Re: LPG do cee'du

Příspěvekod Globtrotero » 18.01.2012 15:23

Po zkušenostech s LPG v Mondeu jsem okamžitě u Ceedu přešel rovněž na plyn. Když koukám na ty ceny BA95, tak si říkám zlatá 1/2 cena plynu. Na jízdních vlastnostech tomu neubírá a doposud max. spokojenost.

Co se týká náhradního kola (dojezdovky), tak ji tahám vždy ... sprej jsem nikdy nezkoušel (jen u MTB) a nijak nadšenej jsem z toho nebyl. Každopádně jak se zde psalo - záleží na tom jak se píchne a ne vše jde opravit. Dojezdovka není navíc tak velká a v kufru moc místa nezabere.

Osobně by mne však zajímalo jak je na tom Kia Ceed SW v 1,4 na LPG - dle mého mínění, to musí být sesakramensky znát když bych např. naložil rodinu, věci a hurá na dovolenou ... jakmile by přišel alpský kopec (silnice) ... nevím, u 1,6 to jede na hraně a tak si říkám že u té 1,4 se to auto musí občas popostrkovat očima.
Kia Cee´d SW 1.6 CVVT (Snowbitch) and Kia Picanto 1.0 CVVT (Froggie)

R.I.P.: Ford Fiesta 1,1 (88), Ford Mondeo combi 2.0 (98), Kia Sportage 2.0 (02)
Uživatelský avatar
Globtrotero Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 48  
Registrován: 11.12.2011
Bydliště: Trutnov  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2011)
22200 km @ 7.3 l/100km

Re: LPG do cee'du

Příspěvekod Kryshna » 18.01.2012 17:53

Trochu OT... Globtrotero, oprav si na spotrebach výkon svého vozu ;)
Já neumírám, já takhle žiji...

Obrázek
Kryshna Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 333  Témata: 14
Registrován: 07.10.2007

Kia cee'd (2011)
31000 km @ 8.1 l/100km

PředchozíDalší

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé