VIN - umístění?

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

VIN - umístění?

Příspěvekod Dejv_007 » 06.10.2010 19:49

prosím o radu, koupil jsem si Sorento r.v.2005 a chci se zeptat kde všude má sorento umístěný VIN. Při koupi jsem si kontroloval čísla a jediné jsem našel na předním nosníku chladičové stěny a je tam pouze poslední 6ti číslí VINu :o ! Koukal jsem se již na jiné Sorento a to mělo v tomto místě VIN celý. Jinak bych ještě uvedl, že je dovoz a asi to není evropská verze. Má to i ty jiné znaky KIA a dle TP je to verze 5/7míst. Měl jsem samozřejmě pochybnmosti o VINu tak jsem příčku detailně studoval zda není převařována a nemám kradené auto apod. Vše Ok :yes: . Velikost VIN čísla je větší než jsem viděl u toho jiného Sorenta :| . Ale VIN je naražení strojově, není to doklepávané. Jen jsem se chtěl zeptat kde všude naleznu VIN na Sorentu, abych jej ještě mohl dohledat a byl si tak jistější. Musím jít na evidenčku a chci se vyhnout zbytečným problémům. Do aut dělám, ale se Sorentem zkušenost nemám. Všem děkuji. :thu:
Dejv_007 Muž
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3  Témata: 1
Registrován: 20.09.2010
Bydliště: CZ  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: VIN - umístění?

Příspěvekod titanus » 06.10.2010 20:08

v ceede to napchali pod nohy spolujazdca...


Winston Wolfe: Že tě někdo vychoval ještě neznamená, že jsi vychovaná.



Honey Bunny: Ale co dál? Chceš pracovat?
Pumpkin: Nikdy!
Uživatelský avatar
titanus Muž
Fanda vozů Kia