


V mezicase mne napadlo alespon vyzkouset, zda mi jde nafta do motoru, tak odpojuju hadicky od palivoveho filtru a zkousim startovat, nekapne z nich nic. Jestli je cerpadlo v nadrzi, tak je mrtve a nebo je cerpadlo za filtrem a timto testem neoverim nic. Dalsi varianta mne napada, ze by mohla byt spatna nafta, zrovna vcera jsem totiz tankoval plnou, kdyz uz jsem mel dojezd nejakych 120km a do prace to mam 35km. Uvedomuji si, ze i pri ceste do prace mi auto v zatahu nejak zaskubalo, takze ted budu cekat na prekvapeni, cim to je. Jestli to bude nafta, tak mam nastesti ucet a budou dobre dohady s cerpackou u Hypernovy. Jestli to bude neco jineho, treba cerpadlo, tak asi bude slusna hadka mezi mnou a AAA Auto, protoze se je budu snazit presvedcit, ze se jedna o skrytou vadu a budu chtit, aby se financne podileli na oprave, kor kdyz je na auto jeste nejaka ta jejich pojistka mobility.
No jdu zjistovat, kde mam v aute jake cerpadlo.
Edit:
Tak v nadrzi mam jednu pumpu (cislo 311102P900) viz. tento dil http://www.koraps.com/shop/item.php?it_id=328166 cena uchazejici 185$

Pak je v nadrzi jeste nejaky prepousteci dil mezi levou a pravou stranou nadrze viz. http://www.koraps.com/shop/item.php?it_id=328174
Vetsi prusvih bude, jestli odeslo vysokotlake vstrikovaci cerpadlo (cislo 331002F000) viz. http://www.koraps.com/shop/item.php?it_id=328257 coz s cenou 1260$ uz je teda nemila zalezitost
