Stránka 1 z 4

Kia sorento 2,5 nestartuje

PříspěvekNapsal: 09.02.2009 19:25
od Návštěvník
Potřebuji poradit, zda někdo nemá zkušenosti s podobným problémem.
Mám Kiu Sorento 2,5 nafta r.v. 2004. Auto je garážovaný. Když jsem chtěl auto ráno nastartovat, tak motor točí, ale nechytí. Stalo se mi to již jednou, ale po nějaký době jsem vozidlo normálně nastartoval. Teď se mi to stalo po druhý. Jestli máte někdo s tímto problémem zkušenosti, tak se ozvěte.
Díky Roman.
Obrázek

PříspěvekNapsal: 09.02.2009 22:41
od Axel
Radu nemám, ale pěkně si mě vyděsil :( , protože zrovna před 3 dny jsem večer startoval a přesně to samý akorát u benzínu, chytlo mi až na potřetí a to jsem ho nechal dýl točit :( (úplně mě bolelo u srdce), pak po chvilce jízdy jsem zastavil a zkusil to znova a už v pořádku....

PříspěvekNapsal: 12.02.2009 15:51
od Návštěvník
Axel píše:Radu nemám, ale pěkně si mě vyděsil :( , protože zrovna před 3 dny jsem večer startoval a přesně to samý akorát u benzínu, chytlo mi až na potřetí a to jsem ho nechal dýl točit :( (úplně mě bolelo u srdce), pak po chvilce jízdy jsem zastavil a zkusil to znova a už v pořádku....


Po chvilce jizdy to byva vzdy ok!!!ale jinak to muze delat spousta veci od naftoveho filtru-voda az po cerpadlo vstriky,hzavice atd atd je toho spousta!!!

PříspěvekNapsal: 12.02.2009 16:54
od Návštěvník
;) Tak Sorento - Mazlika odtáhli do KIA Kolín, kde zjistili po napíchnutí, že se jedná o čidlo tlaku oleje. Když chybu vymazali, tak auto normálně nastartovali. Po vypnutí a znovu nastartování to opět nešlo. Stejná chyba. Roman :lol:

Vstřik nebo čerpadlo?

PříspěvekNapsal: 06.03.2009 18:07
od Návštěvník
Takže se připojuji též. Už se mi to stalo několikrát, ale vždycky jsem nakonec nastartoval. Vyměnil jsem palivový filtr. Vždycky když startuju tak auto chytne až na páté a vyšší otočení. Teď jsem byl na MS v Liberci a když jsem přijel domů cca 400 km, tak při rozjíždění se mě motor při určitých otáčkách začal třepat i z celým autem no hrůza. Dnes jsem byl v servisu a po napíchnutí nic nezjistili. Celkem šikovný mechanik mi ale řekl, ať přivezu auto na test, při kterém je provedena kontrola vstřiků a čerpadla. Já si myslím, že bude v pr..li nějaký vstřik. Když mě řekl cenu, tak jsem málem omdlel, ale pak mě uklidnil, že v Zábřehu na Moravě je firma, která dokáže vstřik opravit za cca 4500,- Kč. I tak je to palba. Máte někdo podobné zkušenosti, nebo nějaký kontakt třeba i na použité ND??? Díky a čau.

Re: Vstřik nebo čerpadlo?

PříspěvekNapsal: 06.03.2009 18:54
od Návštěvník
veselson píše:Takže se připojuji též. Už se mi to stalo několikrát, ale vždycky jsem nakonec nastartoval. Vyměnil jsem palivový filtr. Vždycky když startuju tak auto chytne až na páté a vyšší otočení. Teď jsem byl na MS v Liberci a když jsem přijel domů cca 400 km, tak při rozjíždění se mě motor při určitých otáčkách začal třepat i z celým autem no hrůza. Dnes jsem byl v servisu a po napíchnutí nic nezjistili. Celkem šikovný mechanik mi ale řekl, ať přivezu auto na test, při kterém je provedena kontrola vstřiků a čerpadla. Já si myslím, že bude v pr..li nějaký vstřik. Když mě řekl cenu, tak jsem málem omdlel, ale pak mě uklidnil, že v Zábřehu na Moravě je firma, která dokáže vstřik opravit za cca 4500,- Kč. I tak je to palba. Máte někdo podobné zkušenosti, nebo nějaký kontakt třeba i na použité ND??? Díky a čau.


njn to je nevyhoda dieslu benzin sice zere ale bez udrzby :)
A jinak si myslim ze to nebude se vstrikama nic spolecneho sel bych po cidlach!!!i na teplotu oleje muze delat takove blbosti!!!
Kolik mas najeto????

PříspěvekNapsal: 07.03.2009 00:12
od Návštěvník
Najeto 86 tis.

PříspěvekNapsal: 08.03.2009 10:55
od Návštěvník
veselson píše:Najeto 86 tis.


tak to vstriky nebudou na 100% po necelym kilu najeto nemuzou odejit!!!
Sel bych po cidlech nebo jak to ma hzaveni ma 4 hzavice nebo jen 1 do sani??
To by stalo zato to skusit neni to jen o studenem startu ja mel na naftaku problemy ze starty ale za tepla a delal to centralni hzavic do sani!!!!
A potom jit po sani jako takovem,muze prisavat vzduch,muze padat nafta.
A uplne nej by bylo to strelit a koupit benzina na ten sem neslisel zadne stiznosti ci poruchy.kamarad ho ma v automatu jako ja a ma najeto 420tis bez jedineho problemu!!!!!!jen sednout a jezdit+udrzba jako vymena spotrebnich veci+oleju atd.

PříspěvekNapsal: 08.03.2009 14:06
od Návštěvník
Má to 4 žhaviče. Když jsem to přivezl tak byly všechny špatné. Dále tam je namontován nějaký chipbox, od kterého vede kabel s konektorem do palivového systému umístěného pod umělým deklem motoru. Absolutně nechápu na co to má vliv. Ten co mi to prodával říkal, že to snižuje spotřebu a zvyšuje výkon. Tak Nevím. Ta nafta nepadá, protože to hůř startovalo ikdyž jsem napumpoval. Ten mechanik mi říkal že se s tím už setkal. že byl špatný vstřik a startovalo to ještě hůře jak mně. No uvidíme. Jinak dík.

PříspěvekNapsal: 08.03.2009 20:55
od Návštěvník
veselson píše:Má to 4 žhaviče. Když jsem to přivezl tak byly všechny špatné. Dále tam je namontován nějaký chipbox, od kterého vede kabel s konektorem do palivového systému umístěného pod umělým deklem motoru. Absolutně nechápu na co to má vliv. Ten co mi to prodával říkal, že to snižuje spotřebu a zvyšuje výkon. Tak Nevím. Ta nafta nepadá, protože to hůř startovalo ikdyž jsem napumpoval. Ten mechanik mi říkal že se s tím už setkal. že byl špatný vstřik a startovalo to ještě hůře jak mně. No uvidíme. Jinak dík.


tak skus nejdrive vymenit zhavice!!!!pak bych se poustel dale.a co diagnostika??nic nerekla?

PříspěvekNapsal: 09.03.2009 00:19
od Návštěvník
Jak jsem psal. Žhaviče byly špatné tak jsem je všechny vyměnil. A na diagnostice nic.

Zhaveni - startovani

PříspěvekNapsal: 09.03.2009 01:57
od Spike_ma
Zachy325 píše:
Axel píše:Radu nemám, ale pěkně si mě vyděsil :( , protože zrovna před 3 dny jsem večer startoval a přesně to samý akorát u benzínu, chytlo mi až na potřetí a to jsem ho nechal dýl točit :( (úplně mě bolelo u srdce), pak po chvilce jízdy jsem zastavil a zkusil to znova a už v pořádku....


Po chvilce jizdy to byva vzdy ok!!!ale jinak to muze delat spousta veci od naftoveho filtru-voda az po cerpadlo vstriky,hzavice atd atd je toho spousta!!!



Skusil by som vymeniť takzvane cidlo na vahu vzduchu u kamosa to problem uuuplne vyriesilo... neviem ci aj tu ale ....

PříspěvekNapsal: 09.03.2009 22:15
od Jirka N.
Já bych doporučoval se podívat na AGR ventil, ten bývá u starého modelu velká bolest. Pak taky na čidlo teploty vody.

Edit BEDA: nebude-li to AGR tak je to EGR :)

Re: Kia sorento 2,5 nestartuje

PříspěvekNapsal: 24.01.2011 21:36
od rspeed
... ozivim tuto temu - problem zo startom bol 1. krat v lete 2010,a 3 krat teraz v zime,po precitani for som skusil odpojit hadicu pred vstrekmi po vypnuti motoru a diagnoza bola jasna - tlak ziadny takze niektory vstrek prepusta naftu do prepadu .. v kia nemocnici v Humennom mi bolo povedane ze je to 3 vstrek,ale ze za 600 ecok mi vymontuju vsetky a poslu na repas,akurat potrebuju auto na 3 dni, plus som ich upozornil na divne obcasne zvuky od predneho kolesa co pripisali volnemu pravemu naboju a rovno objednali new.
... o vysledku opravy napisem,hlavne ma zaujima ci sa znizi pocet pretoceni motora pri startovani - momentalne sa motor po otoceni kluciku pretoci 7 az 8 krat kym nabehne ....

Re: Kia sorento 2,5 nestartuje

PříspěvekNapsal: 18.02.2011 19:25
od rspeed
... jeden strek zrepasovany a jeden vymeneny - auto startuje na 2 az 3 pretocenie - ako nove ...