Kia sorento 2,5 nestartuje

Trápí Vás něco na voze?

Kia sorento 2,5 nestartuje

Příspěvekod Návštěvník » 09.02.2009 19:25

Potřebuji poradit, zda někdo nemá zkušenosti s podobným problémem.
Mám Kiu Sorento 2,5 nafta r.v. 2004. Auto je garážovaný. Když jsem chtěl auto ráno nastartovat, tak motor točí, ale nechytí. Stalo se mi to již jednou, ale po nějaký době jsem vozidlo normálně nastartoval. Teď se mi to stalo po druhý. Jestli máte někdo s tímto problémem zkušenosti, tak se ozvěte.
Díky Roman.
Obrázek
Návštěvník
 


km @ l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Příspěvekod Axel » 09.02.2009 22:41

Radu nemám, ale pěkně si mě vyděsil :( , protože zrovna před 3 dny jsem večer startoval a přesně to samý akorát u benzínu, chytlo mi až na potřetí a to jsem ho nechal dýl točit :( (úplně mě bolelo u srdce), pak po chvilce jízdy jsem zastavil a zkusil to znova a už v pořádku....
Fandím:
Moto GP
Tým: Ducati Marlboro Team; Jezdec: Casey Stoner (samo na prvním místě jsou naši jezdci :) )

Formule F1
Tým: Scuderia Ferrari Marlboro; Jezdec: Felipe Massa
Uživatelský avatar
Axel Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 544  Témata: 1
Registrován: 04.02.2009
Bydliště: Děčín  Czech Republic (cz)
5. sraz Kia-Club.org (1) Organizátor srazu (1)

Kia cee'd SW (2008)
34000 km @ 7.6 l/100km

Příspěvekod Návštěvník » 12.02.2009 15:51

Axel píše:Radu nemám, ale pěkně si mě vyděsil :( , protože zrovna před 3 dny jsem večer startoval a přesně to samý akorát u benzínu, chytlo mi až na potřetí a to jsem ho nechal dýl točit :( (úplně mě bolelo u srdce), pak po chvilce jízdy jsem zastavil a zkusil to znova a už v pořádku....


Po chvilce jizdy to byva vzdy ok!!!ale jinak to muze delat spousta veci od naftoveho filtru-voda az po cerpadlo vstriky,hzavice atd atd je toho spousta!!!
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod Návštěvník » 12.02.2009 16:54

;) Tak Sorento - Mazlika odtáhli do KIA Kolín, kde zjistili po napíchnutí, že se jedná o čidlo tlaku oleje. Když chybu vymazali, tak auto normálně nastartovali. Po vypnutí a znovu nastartování to opět nešlo. Stejná chyba. Roman :lol:
Návštěvník
 


km @ l/100km

Vstřik nebo čerpadlo?

Příspěvekod Návštěvník » 06.03.2009 18:07

Takže se připojuji též. Už se mi to stalo několikrát, ale vždycky jsem nakonec nastartoval. Vyměnil jsem palivový filtr. Vždycky když startuju tak auto chytne až na páté a vyšší otočení. Teď jsem byl na MS v Liberci a když jsem přijel domů cca 400 km, tak při rozjíždění se mě motor při určitých otáčkách začal třepat i z celým autem no hrůza. Dnes jsem byl v servisu a po napíchnutí nic nezjistili. Celkem šikovný mechanik mi ale řekl, ať přivezu auto na test, při kterém je provedena kontrola vstřiků a čerpadla. Já si myslím, že bude v pr..li nějaký vstřik. Když mě řekl cenu, tak jsem málem omdlel, ale pak mě uklidnil, že v Zábřehu na Moravě je firma, která dokáže vstřik opravit za cca 4500,- Kč. I tak je to palba. Máte někdo podobné zkušenosti, nebo nějaký kontakt třeba i na použité ND??? Díky a čau.
Návštěvník
 


km @ l/100km

Re: Vstřik nebo čerpadlo?

Příspěvekod Návštěvník » 06.03.2009 18:54

veselson píše:Takže se připojuji též. Už se mi to stalo několikrát, ale vždycky jsem nakonec nastartoval. Vyměnil jsem palivový filtr. Vždycky když startuju tak auto chytne až na páté a vyšší otočení. Teď jsem byl na MS v Liberci a když jsem přijel domů cca 400 km, tak při rozjíždění se mě motor při určitých otáčkách začal třepat i z celým autem no hrůza. Dnes jsem byl v servisu a po napíchnutí nic nezjistili. Celkem šikovný mechanik mi ale řekl, ať přivezu auto na test, při kterém je provedena kontrola vstřiků a čerpadla. Já si myslím, že bude v pr..li nějaký vstřik. Když mě řekl cenu, tak jsem málem omdlel, ale pak mě uklidnil, že v Zábřehu na Moravě je firma, která dokáže vstřik opravit za cca 4500,- Kč. I tak je to palba. Máte někdo podobné zkušenosti, nebo nějaký kontakt třeba i na použité ND??? Díky a čau.


njn to je nevyhoda dieslu benzin sice zere ale bez udrzby :)
A jinak si myslim ze to nebude se vstrikama nic spolecneho sel bych po cidlach!!!i na teplotu oleje muze delat takove blbosti!!!
Kolik mas najeto????
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod Návštěvník » 07.03.2009 00:12

Najeto 86 tis.
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod Návštěvník » 08.03.2009 10:55

veselson píše:Najeto 86 tis.


tak to vstriky nebudou na 100% po necelym kilu najeto nemuzou odejit!!!
Sel bych po cidlech nebo jak to ma hzaveni ma 4 hzavice nebo jen 1 do sani??
To by stalo zato to skusit neni to jen o studenem startu ja mel na naftaku problemy ze starty ale za tepla a delal to centralni hzavic do sani!!!!
A potom jit po sani jako takovem,muze prisavat vzduch,muze padat nafta.
A uplne nej by bylo to strelit a koupit benzina na ten sem neslisel zadne stiznosti ci poruchy.kamarad ho ma v automatu jako ja a ma najeto 420tis bez jedineho problemu!!!!!!jen sednout a jezdit+udrzba jako vymena spotrebnich veci+oleju atd.
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod Návštěvník » 08.03.2009 14:06

Má to 4 žhaviče. Když jsem to přivezl tak byly všechny špatné. Dále tam je namontován nějaký chipbox, od kterého vede kabel s konektorem do palivového systému umístěného pod umělým deklem motoru. Absolutně nechápu na co to má vliv. Ten co mi to prodával říkal, že to snižuje spotřebu a zvyšuje výkon. Tak Nevím. Ta nafta nepadá, protože to hůř startovalo ikdyž jsem napumpoval. Ten mechanik mi říkal že se s tím už setkal. že byl špatný vstřik a startovalo to ještě hůře jak mně. No uvidíme. Jinak dík.
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod Návštěvník » 08.03.2009 20:55

veselson píše:Má to 4 žhaviče. Když jsem to přivezl tak byly všechny špatné. Dále tam je namontován nějaký chipbox, od kterého vede kabel s konektorem do palivového systému umístěného pod umělým deklem motoru. Absolutně nechápu na co to má vliv. Ten co mi to prodával říkal, že to snižuje spotřebu a zvyšuje výkon. Tak Nevím. Ta nafta nepadá, protože to hůř startovalo ikdyž jsem napumpoval. Ten mechanik mi říkal že se s tím už setkal. že byl špatný vstřik a startovalo to ještě hůře jak mně. No uvidíme. Jinak dík.


tak skus nejdrive vymenit zhavice!!!!pak bych se poustel dale.a co diagnostika??nic nerekla?
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod Návštěvník » 09.03.2009 00:19

Jak jsem psal. Žhaviče byly špatné tak jsem je všechny vyměnil. A na diagnostice nic.
Návštěvník
 


km @ l/100km

Zhaveni - startovani

Příspěvekod Spike_ma » 09.03.2009 01:57

Zachy325 píše:
Axel píše:Radu nemám, ale pěkně si mě vyděsil :( , protože zrovna před 3 dny jsem večer startoval a přesně to samý akorát u benzínu, chytlo mi až na potřetí a to jsem ho nechal dýl točit :( (úplně mě bolelo u srdce), pak po chvilce jízdy jsem zastavil a zkusil to znova a už v pořádku....


Po chvilce jizdy to byva vzdy ok!!!ale jinak to muze delat spousta veci od naftoveho filtru-voda az po cerpadlo vstriky,hzavice atd atd je toho spousta!!!



Skusil by som vymeniť takzvane cidlo na vahu vzduchu u kamosa to problem uuuplne vyriesilo... neviem ci aj tu ale ....
Spike_ma Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 39  Témata: 1
Registrován: 02.03.2009
Bydliště: Malacky  Slovakia (sk)

Kia Soul (2009)
3000 km @ 7.5 l/100km

Příspěvekod Jirka N. » 09.03.2009 22:15

Já bych doporučoval se podívat na AGR ventil, ten bývá u starého modelu velká bolest. Pak taky na čidlo teploty vody.

Edit BEDA: nebude-li to AGR tak je to EGR :)
Jirka N. Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 245  Témata: 1
Registrován: 26.12.2008
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)

Re: Kia sorento 2,5 nestartuje

Příspěvekod rspeed » 24.01.2011 21:36

... ozivim tuto temu - problem zo startom bol 1. krat v lete 2010,a 3 krat teraz v zime,po precitani for som skusil odpojit hadicu pred vstrekmi po vypnuti motoru a diagnoza bola jasna - tlak ziadny takze niektory vstrek prepusta naftu do prepadu .. v kia nemocnici v Humennom mi bolo povedane ze je to 3 vstrek,ale ze za 600 ecok mi vymontuju vsetky a poslu na repas,akurat potrebuju auto na 3 dni, plus som ich upozornil na divne obcasne zvuky od predneho kolesa co pripisali volnemu pravemu naboju a rovno objednali new.
... o vysledku opravy napisem,hlavne ma zaujima ci sa znizi pocet pretoceni motora pri startovani - momentalne sa motor po otoceni kluciku pretoci 7 az 8 krat kym nabehne ....
Som NISMO positiv: Nissan Primera P 11C-144, 2.0 103kw
Vpripade potreby : Kia SORENTO 2.5 CRDi EX, nadstavena prevodovka
Uživatelský avatar
rspeed Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 22  
Registrován: 18.01.2011
Bydliště: Košice  Slovakia (sk)

Re: Kia sorento 2,5 nestartuje

Příspěvekod rspeed » 18.02.2011 19:25

... jeden strek zrepasovany a jeden vymeneny - auto startuje na 2 az 3 pretocenie - ako nove ...
Som NISMO positiv: Nissan Primera P 11C-144, 2.0 103kw
Vpripade potreby : Kia SORENTO 2.5 CRDi EX, nadstavena prevodovka
Uživatelský avatar
rspeed Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 22  
Registrován: 18.01.2011
Bydliště: Košice  Slovakia (sk)

Další

Zpět na Závady

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé