Stránka 1 z 1

Přehřívání pod zátěží

PříspěvekNapsal: 17.09.2022 23:05
od Kias125
Zdravím, mám takový menší problém.
Vlastním Kia Sorento 1 2.5 CRDI, r.v.2007
Nedávno se mi projevil takový menší neduh a to že při zátěži okolo 3200 ot/min teplota vody vylezla na předposlední štrafek. Četl jsem že maximální otevírací teplota termostatu je 95°C ale když jsem otevřel kapotu měla už klepavy zvuk. Naplnila se přepadová nádobka a uvolnil se tlak. Mám facelift a mám tam přepadovou nádobku + výčko v chladiči nevím jestli to tak má být, predfacelift má klasickou nádobku expanzní.
Termostat, vizkospojka, vodní pumpa jsou nové.....
Po zapnutí topení a vychladnutí jsem ujel 15 km a voda ok, následně jsem 2x vytočil motor ke 4000 ot/min a hadice co vede od chladiče k bloku byla vlažná a nebyla natlakována. nevím už co A kde hledat.
Pro info, nedělá to pořád, udělá to jen občas třeba v létě když se popojíždí v terénu se Zaplou Klímou, nebo :no: když se blbne někde na louce na zadní náhon a otáčky jsou přes 3000. Stačí 3 min a voda je nahoře. :huh: V normálním provozu ani ťuk :drink:

Re: Přehřívání pod zátěží

PříspěvekNapsal: 18.09.2022 09:15
od Beda
Vyzkousel bych radsi i ten novy termostat, zda to neni zmetek, protoze ma zacit otevirat kolem 82C a pak na max. otevrit pri 95C. Da se otestovat v hrnci s varici vodou + teplomerem :idea:

Re: Přehřívání pod zátěží

PříspěvekNapsal: 18.09.2022 10:24
od johnyfly1
so zapnutou klimou? nena auto este jednu elektricku vrtulu ktora sa zapina spolu s klimou?