1.7 85KW QLE Záťah motora

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Re: 1.7 85KW QLE Záťah motora

Příspěvekod Esperkac » 14.12.2020 17:29

Cital som aktualne data cez diagnostiku. Diferencialny snimac tlaku meria dobre. Od -0,7 hPa po asi 70 hpa v otackach 4500 do 5000t mi to bolo luto trapit. Podla manualu ma byt 0.7 pri volnobehu a 63 pri 5000t Cize mne sa to zda v norme. Napatie na snimaci 1,02 V na volnobeh podla navodu ma byt 1,0V tych 0,2 V rozdiel snat nieje zly. Podla udajov posledna regeneracia mala byt pred 250 km. Takze filter nieje aktualne prazdny.

Stav regeneracie ukazuje 2. myslim ze keby ta bola 1 tak by akurat regeneroval.

Ale co som si nie isty je stav Total shulphur mass 328.9 mg to by malo byt 0.3g

0.3 gramu sa mysli SADZI alebo POPOLA. 0,3gramu SADZI po 250 kg regeneracii? Nieje to málo?? Auto jazdi iba kratke trasi moyno sa tam vela nenazbieralo.
Ale 0.3g popola na aute co ma 109t km sa mi zda tiez nejako mimo. Tak 15-25 by som uveril.

Myslim ze tato hodnota je vypocitana RJ motora a nieje priamo merana ale neviem to naisto.

Aka moze byt maximalna hodnota zaplnenie filtra popolom a sadzami?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Esperkac Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 122  Témata: 3
Registrován: 07.06.2020
Bydliště: Mana  Slovakia (sk)

Mazda Xedos (1998)
450000 km @ 8.3 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: 1.7 85KW QLE Záťah motora

Příspěvekod Kubino » 22.07.2021 08:00

ahoj
Ako to dopadlo s chybou p2003 ?
Kubino Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1  
Registrován: 22.07.2021
Bydliště: nitra  Slovakia (sk)

Re: 1.7 85KW QLE Záťah motora

Příspěvekod Esperkac » 21.08.2021 15:14

Po vymene snimača za DPF za cca 300€ bol asi rok pokoj. Momentalne sa chyba objavuje znovu a pomaly kazdy druhy mesiac spustam regeneraciu cez diagnostiku.

Koncovka je cierna co nema byt no auto preslo na emiske bez uplatku.

Myslim si:
Dpf je bud to uz tak plny ze prepusta nejake sadze.
Alebo netesni prasknuty.
Alebo motor nadmerne vytvara castice z nejakeho dovodu...
Alebo je to normalne kedze sa s autom jazdi tak ako sa jazdi
3km tam a spat alebo 140 po dialnici.

Skusim vybrat ten snimac a vycistit ho. Co som vyrozumel z popisu diagnostiky tak sa sam opakovane zahrieva a vypaluje spinu ktora je nanom. A ked to dlho trva tak zapise chybu.

Tak ho skusim ocistit aby nebol tak zasvineny a uvidim.

Ak ho vobec vytiahnem ze nebude pripeceny vo vyfuku.
Esperkac Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 122  Témata: 3
Registrován: 07.06.2020
Bydliště: Mana  Slovakia (sk)

Mazda Xedos (1998)
450000 km @ 8.3 l/100km

Předchozí

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé