Stránka 1 z 1

Přehřátí DCT

PříspěvekNapsal: 25.10.2019 19:14
od Jakub
Dnes se mi při vyjíždění do svahu objevila zpráva, ře převodovka má vysokou teplotu a musel jsem čekat dokud nevychladne, jinak auto odmítalo jet. Stalo se to už někomu ?

Re: Přehřátí DCT

PříspěvekNapsal: 25.10.2019 19:32
od Berka
Ono se nebude jednat ani tak o převodovku, jako spíš o spojku.

Re: Přehřátí DCT

PříspěvekNapsal: 25.10.2019 19:45
od Jakub
určitě smrděla spojka, ale v hlášení to tvrdilo převodovka

Re: Přehřátí DCT

PříspěvekNapsal: 25.10.2019 19:55
od Jakub
dct.jpg

Re: Přehřátí DCT

PříspěvekNapsal: 26.10.2019 07:28
od MP1
Nesprávny spôsob jazdy. Dlho si išiel cez preklz spojky.

Re: Přehřátí DCT

PříspěvekNapsal: 26.10.2019 12:09
od Jakub
Jáne, já prokluz nijak neovlivním. DCT ovládá spojku sama

Re: Přehřátí DCT

PříspěvekNapsal: 26.10.2019 13:35
od Osozu
Mal si dat manualny rezim a ist na jednotke ak bol velky kopec

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Re: Přehřátí DCT

PříspěvekNapsal: 26.10.2019 15:18
od Berka
To si nemyslím ze by pomohlo, protože neexistuje převodovka která by přeřadila nahoru s následným prokluzem spojky aby se začala pálit. Příště to chce jen přidat víc plynu (klidně v kombinaci s manuální blokací rychlosti), aby spojka úplně sepnula a nebyla kvůli nízkým otáčkam stále v režimu rozjezdu (prokluzu). U suchých spojek je tohle trochu riskantní stav, který nedoporučuji znovu opakovat.

Re: Přehřátí DCT

PříspěvekNapsal: 26.10.2019 15:56
od Osozu
No zavisi od toho ako isiel rychlo mozno práve v oblasti otacok ked prevodovka radi a preto to šmýkalo, ale ked je v manualnom rezime tak radi az v červenom poli sama aby sa nepoškodila

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Re: Přehřátí DCT

PříspěvekNapsal: 26.10.2019 21:26
od Jakub
Myslím, že tomu chybí redukce jako u první Sportage. Je dobré že to má ochranu před spálením spojky,to třeba DSG nemá. Víc plynu nemělo cenu, jen začalo blikat R a vůbec to nejelo. Musel jsem počkat než spojka vychladne a pak už to fungovalo.

Re: Přehřátí DCT

PříspěvekNapsal: 26.10.2019 21:31
od MP1
Osozu píše:Mal si dat manualny rezim a ist na jednotke ak bol velky kopec

Sent from my LM-G710 using Tapatalk
Presne tak.

Doplním ešte, že treba ísť aspoň na 1500 otáčkach. Určite nie tesne nad voľnobehom.

Ja som tak chodil tri roky na chatu na jednotke a nezasvietilo prehriatie ani raz. Jazdil som cca 500 metrov do kopca na jednotke.