Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Neviem ako ty ale ja ked vypustam olej tak to zachytavam do nadoby ktoru mam priblizne ociachovanu ale vzdy ten stary olej potom prelejem spat do nadoby v ktorej bol novy olej(moja garage neni sklad nebezpecnych latok) a odovzam majitelovy tym viem presne kolko vytieklo.
A kto povedal ze tolko isto tam aj nalejem.Je to len pre orientaciu, hlavne ked nevies kolko tam ma ist dolejes podla risky aj tak to co pise vyrobca vacsinou nesedi na 0,1l presne
Jaké máš číslo motoru Pokud je to D4EA, tak při studeném motoru je utahovací moment šroubů hlavy 50 Nm + 120° + 90° Tady je kdyžtak dílenská příručka k přečtení zdarma (pokud to chceš stáhnout, musíš zaplatit 10 dolarů) http://www.docstoc.com/docs/168617764/H ... hanicalpdf
Kia Sportage II (2005) 4x4, 2.0 CVVT 16V DOHC, Active Ex
Díky za tu příručku pomohlo mi to moc ale mám ješte jeden problém na co jsou v tom motoru dvě olejové čerpadla zadřela se mi totiž vačka tak bych nerad aby se mi to znovu opakovalo hlava je opravená kanalky mazaní v hlavě prověreny ze jsou opravdu čisté a ted jsem z toho trochu v pasti nenašel jsem příčinu proč se to stalo ty dvě čerpadla proč tam jsou to nechápu tady bych těž potřeboval poradit jo a když jsem měřil tlak na čidle mazání tak při studeněm motoru kolem šesti atmosfer a do hlavy nejde nic a to je past tak nevím
a skusal si prefuknut vzduchom ten olejovy kanalik co ide do hlavy?? co ak mas pridrete aj niektore lozisko a kompoziciu natlacilo do kanaliku a tym sa upchal