Stránka 3 z 3

Re: Automaticka prevodovka

PříspěvekNapsal: 23.07.2016 20:21
od snike
U me Sportage (SL) automat v manualnim modu sam preradi zhruba pri 6 tis. otackach ;)

Re: Automaticka prevodovka

PříspěvekNapsal: 24.07.2016 07:05
od LUKY-007
no pravdepodobne to je ako pise snike - akurat vcera sa minstalo ze som siel v manualnom rezime na 6 , zastavil .. zabudol ze mam v manualnom rezime pohol sa zo semaforu a po chvili som si uvedomil ze mam radicku v man rezime ...a pozeram ze uz zaradena 3 ...

Re: Automaticka prevodovka

PříspěvekNapsal: 25.07.2016 12:36
od Amalfi
Asi je tam jednicka, protoze si to dal do manualu ne?

Re: Automaticka prevodovka

PříspěvekNapsal: 25.07.2016 20:05
od Halík
Jo. Ale šlo o to, proč tam ta jednička zůstala. Otáčky neotáčky.
Zkusim znovu a uvidíme.

Re: Automaticka prevodovka

PříspěvekNapsal: 23.01.2017 10:56
od valecek
mno takze cca po 1000 km mozem porovnavat danu prevodovku s konkurentmi. Mal som dsg vo viacerych variaciach, konkurencne spojkove prevodovky su zial rychlejsie, cize kto chce rychle suv, s kiou sa moze rovno rozlucit, popt kupit manual. ECO rezim funguje na principe pomaleho rozbiehania a udrzania vyssieho stupna stoj co stoj, tym padom vyuziva prevodovka silu motora tak na 60 percent. Rovnaku strategiu ma aj moje malilinke VW Lupo 3L, s ktorým v ECO rezime viem jazdit v lete pod 3l nafty. Inac je prevodovka v pohode skor som zvedavyy na realne cisla na letnych R18.

zatial som urobil kombinovanu spotrebu 6.9/100 km s vyuzivanim dojazdu a plachtenia, verim ze keby sa ponahlam bez problemov atakujem 10l spotrebu.

Re: Automaticka prevodovka

PříspěvekNapsal: 25.06.2018 15:14
od dulko
Ahojte. Pri preradovani pocut buchnutie akokeby zo zadu podvozku. Stretli ste sa uz s tym niekto ? Kia Sportage 2l CRDI, 100 kW,AWD, r.v.2010 179 000 km .

Re: Automaticka prevodovka

PříspěvekNapsal: 25.06.2018 15:22
od jozzo
kardan?

Re: Automaticka prevodovka

PříspěvekNapsal: 25.06.2018 16:14
od dulko
To buchnutie je sucasne s preradenim, Pri vyssich stupnoch to nerobi.Niekedy ani pri nizzsich. Neviem to posudit, ci je to normalne, lebo som na aute presiel iba 200 km.

Re: Automaticka prevodovka

PříspěvekNapsal: 25.06.2018 19:35
od altt
Ja som sa s niečím podobným stretol na predošlom aute. Už som bol v tomto že prevodovka KO a ono to bola len nejaká spona čo drží výfuk. Necitis v kabíne splodiny? U mňa to bolo cítiť hlavne pri cúvaní.

Odoslané z Redmi 4 pomocou Tapatalku

Re: Automaticka prevodovka

PříspěvekNapsal: 04.10.2018 20:41
od ja.pes@seznam.cz
Já měl před Sportage 136kw AT 2016 Seat alhambru s DSG a musím říct, že DSG je asi příjemnější, zábavnější a asi celkově lepší.. Nicméně hydrodynamický měnič nemá spojku, což je velká výhoda, že ho neuvaříte například při couvání s karavanem do kopce. Nevýhoda je stráta části výkonu v měniči a tím následná větší spotřeba. DSG je chytrá převodovka, která se vám umí přispůsobit. Velmi příjemně a jistě řadí je schopná jezdit s mírně lepší spotřebou než manuál ( alespoň to tvrdí odborníci) a když dodržíte pravidelnou výměnu oleje vydrží 250tis km a více. Když to shrnu, podle mě je DSG lepší, ale u sportage mě hydrodynamic nevadí. K tomu autu to sedí a navíc se stím výborně couvá, či popojíždí při parkování. Řadí rychle a celkem spolehlivě a jsem s ní, po přehrátí software, spokojený. Spotřeba dle PC 8,2 S plnou bednou na střeše a věčně plným kufrem a převážne jízda po Praze.