Screenshot_20200621-090538.jpg
Dakujem ten obrazcok som si nasiel uz na comku podla vinka a na ksportagegl su tiez pekne informacie.
Praveze aj to mi vrta hlavou preco ked v pamati zavad bola chyba P2003 sa nezapla kontrolka motora ale len blika DPF. Ci to bola iba sporadicka chyba...
Podla toho textu co som rano stiahol by to tak aj mohlo sediet.
If exhaust gas flow rate is normal but pressure difference calculated by DPS is below set-point(No pressure difference between
front and rear CPF), the ECM sets DTC P200200.
Tie tabulky vyzeraju na nejaku original diagnostiku a mne ta mala krabicka z Ali neukazuje prave tie hodnoty tlakov. Tak musim pockat na vasciu krabicku ALi
No meral som multimetrom a hodnoty sedeli aj na volnobeh som mal 1V no na studenom motore a nemeral som v 5000 otackach.
A tie dva snimace teplot vo filtry mi ukazali 300-320 az par minut po nastartovani inak mimo rozsah multimetra to ma velky odpor az Mohmi. Co mi je ajtak prd platne ked neviem kolko to ma byt.
Okolita teplota mi ukazuje navigacia tiez 19 stupnov takze tych 51 si musi ECU zapocitavat do vypoctu paliva a to je rozdiel 30 stupnov to by molo vysvetlovat to trhanie. Ale ktory to ze byt snimac.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.