No, to si nám to "vysvětlil"...Jakub píše:Nechápu jak s těmi diesely jezdíte, takovou spotřebu nemám ani já s T-GDi
Ljuk píše:Pri takom vysokom nájazde km za krátku dobu, bez častých štartov, bez prašných ciest, málo jazdy v meste, by som ho tam kľudne nechal, "dvojročný" olej tak či tak do roka vymeníš. Môžeme tu splietať teórie o vyššom opotrebovaní v zábehu a pod, ale od toho je tam filter, aby prípadné nečistoty zachytil a viac ich do obehu nepustil.
Trebor píše:Dnes jsem si na jedný různorodý silničce dal režim sport a to auto má najednou třetí dimenzi
Jinak mám nyní najeto cca 1400km. A spotřeba momentálně, měřená přes druhou nádrž, se tváří a kolísá mezi 8,4 a 8,5 l/100km. Ale v těch nádržích jsou i cesty po dálnici do Německa 140 až 150 na tempomat, v Česku nějaká dálnice do cca 160 a cca čtvrtina Praha. Jako neříkám, že se musím plazit, to vůbec ne, ale hlídat ano. Samozřejmě kdyby v tom bylo víc Prahy, tak bude asi o dost vyšší.
Když jsem jel do toho Německa těch 140 a pak nějaká okreska tam, tak při hlídání se jsem se maximálně dostal na 8,3 a nezdálo se, že by to šli níž. Takže mne udivuje, když tu najednou píšete, že se stejným autem (2.0, automat, GT-Line) má někdo a to DLOUHODOBĚ nějakých 6,5? Znamená to, že až se to auto zajede, tak spotřeba ještě klesne? Pokud ano, tak o kolik cca a v kolika km cca?
A pak mám ještě dotaz, jestli vám tento motor při zajíždění "sežral" nějaký olej = jestli to mám nějak (víc) hlídat a hlavně si nějaký do rezervy koupit? Pokud ano, tak kolik a při jakých km?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé