od ferino » 23.01.2020 16:01
Ahoj,
čo sa týka palivového čerpadla, ja som dostal v servise nasledujúcu odpoveď: „Záruka sa dôvodne zamieta, sprievodný zvukový prejav je bežný prejav palivového čerpadla.“
Okrem toho v priebehu rok a niečo, ostalo auto v servise 2x lebo sa nedalo užívať, alebo dalo ale "s obmedzením" (neradila DCT keď mrzlo, musela sa zahriať-výmena motorčekov, tiekla chladiaca kvapalina-výmena termostatu). V prvom prípade som to musel dokazovať videom, lebo keď som ponechal auto dva dni v servise, tak závada sa neprejavila. V druhom prípade od objednania do servisu po odstránenia závady ubehlo 21 dní. Lebo oni sú vyťažení a nemajú kapacity.
Na auto, za tú cenu pre mňa neakceptovateľný prístup. To že sa môže niečo pokaziť, OK stane sa, to pochopiť viem. Ale ten prístup k zákazníkovi, tak to nie. Čo nevyhodí diagnostika, to neexistuje. A nechať auto na "laborovanie" v servise, to ho môžem odparkovať hoci kde pri ceste. Výsledok bude rovnaký. Závada sa neprejaví.
A je ešte pár drobností, ale škoda sa rozpisovať. Rozhodnutie v mojom prípade je po týchto skúsenostiach jednoznačné. Ďalšie auto bude inej značky. Aj keď si nerobím ilúzie, že by to nemôže byť to isté, len v ružovom. Ale už len z princípu. A aj moje odporúčania a skúsenosti so značkou budú na základe reálnych skúseností.
To Be Not Faster Than Your Angel Can Fly...