Ljuk píše:To:
Ale pochopil, keď jazdím, predvídam, vidím auto, ktoré asistestent nevie zaznamenať stlmím už z diaľky, alebo si rovno predpripravím a prepnem diaľkové natvrdo, tou istou páčkou a čakám, kedy v pohode stlmím. Každopádne nečakám do poslednej chvíle a potom zmätkujem a ešte sa aj sťažujem. Keď jazdím v neprhľadných zákrutách, napr. keď som išiel cez Plitvice, fungovalo to na 105%, nemusel som na to vôbec šiahnúť.
No ešte aby som automatiku aktivoval zvlášť gombíkom, to by bol už len aký komfort. Potom keby ti išlo auto oproti, by si najprv hľadal "gombík" a potom ešte tlmil, tak môžeš skončiť akurát tak v škarpe.
Vidím, že tebe to ovládanie vyhovuje, mne bohužiaľ nie.
Mám na myslí takýto gomník ktorý používa napríklad BMW, videl som ho v Mercedese, Volve , Range Rover a myslím že aj v OPLI.
dsc_9152.jpg
maxresdefault.jpg
Ak dobre chápem tak predprípravou rozumiem to že napalim diaľkové a následne stlmím. Teda idem cestou necestou a mám automatiku a diaľkové svetlá, oproti ide auto a automatika pekne a včas stlmi. S autom sa minime a o pár metrov vychádza z vedľajšej cesty auto ktoré vidím. Logicky by som tu automatiku vypol lebo viem že systém nedetekuje auto na bočnej ceste, ušetril by som šoféra rontgenu hlavy. KIA to po cca 2-3 sekundy napáli diaľkovými a ja to rýchlo stlmím.
KIA neumožňuje predísť takýmto nepríjemnosťam. Nech mi nik netvrdí že BMW , Mercedes a iné top značky to majú vymyslené zle a KIA predbehla dobu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.