Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
kiacarens píše:drnceni okolo 1500 ot = problem spojky/lamela
takze u me problem nevyresen. v servise ze pry je to spojka a po vymene stale drnci, takze budu hledat, jediny co z toho plyne tak je spojka v dobrym stavu, takze kdyby ji nekdo chtel, at se ozve, je to cela sada 3 ks, jeta asi dle odhadu servisu 10-20 tis. km. Cena dohodou.
P.S.: nevim proc ji menili *** akorat jsem vyhodil $$$ oknem
u mě to byla spojka a vyřešeno, turbo určitě nespíná na 1500 , spíš 2500-2700 tam je cítit jak zabere zejména je-li vůz naložený a pořádně zrychlujete bez protočení kol, ( první záběr je asi kolem 1800-1900, ale to bych pasoval na normální tah motoru, do tý doby se trošku dusí) .
mne se to ozyva nekde z palubky, bud zespoda od pedalu, nebo za radiem asi neco nejspis uvolnenyho, nebo neco se nekde dotyka o neco bez izolace. cert vi
drncim porad a stale, nasel jsem v diskusich neco , ze se muze jednat o klipy stinidla tachometru, mrknu, jestli je stinidlo v carensu odnimatelne. davam auto na geometrii do servisu, tak jsem jim zadal ukol zjistit to drnceni pri 1500 - 1600 ot , kdyz problem nebyl ve spojce.
no já nevím lidi, ale podle mě se z principu točí turbo furt..nevím proč by se nemělo točit i na volnoběh....výfukové plyny tam přece proudí pořád....rozdíl je jen v tom, kdy dosahuje maximálního plnícího tlaku.
Zdar lidi, byl vyřešen problém s drnčením? Jsem nový majitel Carense 2.0 CRDi 2003 a taky se mi stává, že drnčí kolem 1600-1800 otáček. Ptal jsem se na to v servisu, ale tam mi to nikdo nebyl schopnej říct ani odstranit. Jak tu bylo psáno, je to takový kovový drnčení a intenzita je úměrná přidání plynu. Dělá to na všech rychlostech.
u mě vyřešeno, abych to napsal tak jak jsem to pochopil. Mám šikovného mechanika, který na to přišel a výsledek je následující: Při výměně asi rozvodového řemene, byl zespoda odmontovánt plech nebo rozpěra (kryt) připevněná/ý na 2. simerincích, kdy oba byly při nasazování upevněny obráceně, čili neplnily svou funkci a mezi 1500-1600 docházelo ke drnčení. Banalita, ale to drnčení bylo fakt krutý