Stránka 1 z 1

NH Car s.r.o. (Čestlice) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 12.10.2012 09:35
od Beda
NH Car s.r.o.

http://nhcar.kia.cz/

Adresa:
V Oblouku 128, Čestlice, Praha - východ, 252 43 Průhonice

Kontakt prodej:
267 188 488 - servis
267 188 414 - prodej
fax: 267 188 450
e-mail: info@kiapraha.cz

Otevírací doba - servis
Po-Pá 8:00 - 18:00
So 9:00 - 13:00

Otevírací doba - prodej
Po-Pá 8:00 - 18:00
So 9:00 - 13:00

zkouška

PříspěvekNapsal: 12.10.2012 09:39
od Marabene
Zdravím všechny,
chci se s vámi podělit o zkušenost se servisem NH Car Čestlice. Jel jsem na první garanční prohlídku s Kia Ceed 1.4 cena byla 5.823 Kč. Při předávání vozu technikovi jsem ukázal, že mám doplněnou nádobku do ostřikovačů a taky jsem reklamoval popraskanou hadici sání a hlavně vrzající sedačku řidiče. Za kapalinu do ostřikovačů jsem platil 35 Kč za litr, nevím jak ho a kam ho nalily, na hadici my řekl, že je rozkousaná od kuny. Nedal jsem se a uhádal jsem to. No a na sedačku my řekl. Že to musí probrat s šéfem, sedačka prý stojí cca 30000kč. Na to jsem mu řekl, že cena mě nezajímá. Rozloučil se semnou s větou do dvou dnů vám zavolám, jak to dopadlo s reklamací. Asi po týdnu my došla trpělivost a poslal jsem mu email z dotazu na stav reklamace. Zřejmě asi nemá přístup k PC poněvač se my neozval další týden. A tak jsem nelenil a poslal mu email znova, do kopie jsem dal jeho šéfa. A ejhle, za hodinu jsem měl email, reklamace byla schválena, čekáme na dodání dílů. Další čekačka, tentokrát cca tři týdny. Znova jsem psal email tentokrát i s kopií pro jeho šéfa. Do deseti minut my volal, abychom se domluvily na termínu opravy. Říkám ok čas mám ale až příští týden. Za týden zhruba při polovině cesty do servisu( mám to do servisu cca 35km) my zazvonil telefon a kdo to nebyl? Servisní technik a moc se omlouval za nepříjemnou zprávu, že jim omylem dodaly jinou sedačku a kdesi cosi samý keci, sliboval, že se my ještě během dne ozvou a dá vše do pořádku. Uběhl den, dokonce dva, tři, čtyři a pořád nic. Tak nevím, jestli má dál čekat anebo si najít jiný servis. Každopádně budu chtít nějakou kompenzaci, ale bohužel nevím ještě jakou. Budu rád za každý váš názor či postřeh popřípadě návrh na kompenzaci.

EDIT snike: přesunuto do správného tématu

Re: NH Car s.r.o. (Čestlice) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 12.10.2012 19:07
od Prokeš
tak tam bych už nejel, to si snad dělají z tebe srandu,jiný servis navštiv,a přeji at ti to dopadne k tvé spokojenosti :yes: ...

Re: NH Car s.r.o. (Čestlice) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 23.10.2012 19:31
od Čambrla
@Marabene
Po přečtení tvého příspěvku ti můžu doporučit jediné: jezdi do Dolnisu v Mukařově. Já tam jezdím přes 4 roky a vždy naprostá spokojenost. Navíc to máš z BN i trochu blíž. Klidně se mi ozvi pro bližší info. ;)

Re: NH Car s.r.o. (Čestlice) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 17.11.2012 14:23
od Jirka N.
Zatím mám s Nh Car Čestlice velice dobrý zkušenosti při servisu Sorenta. Ať při řešení záruky a následné opravy a dále při servisních prohlídkách, kdy jsem mohl například osobně zkontrolovat kvalitu vypouštěných olejů. To pro mojí kontrolu v jakém stavu jsou mechanický skupiny. Dále po dvou nezaviněných nehodách byla oprava k mé spokojenosti a nyní po třetím nabourání mě tam čeká další oprava. Je ale pravda že Sorento znám do podrobna a servis si nyní dělám sám a tak dokážu odpovědně hodnotit práci v Čestlicích.
Poprvé jsem byl jednou v roce 2009 v servisu Dolnis v Praze 4, ale tam jsem nebyl spokojenej cenově. Pak servis nějak zkončil a já přešel do Nh Car a od tý doby bez problému.

Re: zkouška

PříspěvekNapsal: 28.06.2014 09:20
od jezisek
Marabene píše:Zdravím všechny,
chci se s vámi podělit o zkušenost se servisem NH Car Čestlice. Jel jsem na první garanční prohlídku s Kia Ceed 1.4 cena byla 5.823 Kč. Při předávání vozu technikovi jsem ukázal, že mám doplněnou nádobku do ostřikovačů a taky jsem reklamoval popraskanou hadici sání a hlavně vrzající sedačku řidiče. Za kapalinu do ostřikovačů jsem platil 35 Kč za litr, nevím jak ho a kam ho nalily, na hadici my řekl, že je rozkousaná od kuny. Nedal jsem se a uhádal jsem to. No a na sedačku my řekl. Že to musí probrat s šéfem, sedačka prý stojí cca 30000kč. Na to jsem mu řekl, že cena mě nezajímá. Rozloučil se semnou s větou do dvou dnů vám zavolám, jak to dopadlo s reklamací. Asi po týdnu my došla trpělivost a poslal jsem mu email z dotazu na stav reklamace. Zřejmě asi nemá přístup k PC poněvač se my neozval další týden. A tak jsem nelenil a poslal mu email znova, do kopie jsem dal jeho šéfa. A ejhle, za hodinu jsem měl email, reklamace byla schválena, čekáme na dodání dílů. Další čekačka, tentokrát cca tři týdny. Znova jsem psal email tentokrát i s kopií pro jeho šéfa. Do deseti minut my volal, abychom se domluvily na termínu opravy. Říkám ok čas mám ale až příští týden. Za týden zhruba při polovině cesty do servisu( mám to do servisu cca 35km) my zazvonil telefon a kdo to nebyl? Servisní technik a moc se omlouval za nepříjemnou zprávu, že jim omylem dodaly jinou sedačku a kdesi cosi samý keci, sliboval, že se my ještě během dne ozvou a dá vše do pořádku. Uběhl den, dokonce dva, tři, čtyři a pořád nic. Tak nevím, jestli má dál čekat anebo si najít jiný servis. Každopádně budu chtít nějakou kompenzaci, ale bohužel nevím ještě jakou. Budu rád za každý váš názor či postřeh popřípadě návrh na kompenzaci.

EDIT snike: přesunuto do správného tématu


Mám Cee´da SW 2012 (ještě 1. generaci) a rovněž po roce od koupi mi začala vrzat sedačka řidiče :-( Jak jsi nakonec dopadl s reklamací, vyměnili ti jí a tys nic nemusel platit? Na příští garančce budu také požadovat její výměnu ...

Re: NH Car s.r.o. (Čestlice) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 28.06.2014 14:07
od spd001
mne zacala vrzgat po 1000km ale iba pri pohybe ked vytlacam spojku :x

Re: NH Car s.r.o. (Čestlice) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 25.09.2018 10:27
od pida75
KIA v Čestlicích už NENÍ!!! I zastoupení pro ČR má už jinou adresu.