od achiles » 02.08.2016 01:43
aby to bylo trochu objektivní, tak já naopak popíšu některé problémy za 3 roky, kdy k tomuto domovskému servisu jezdím (musím jezdit):
- do povinné výbavy dali lékárničku, která měla platnosti pouhých 22 měsíců místo standardních 4 let
- montáž origo "Ochranných fólií laku pod kliky dveří" - snad ani jednu ze čtyř nenalepili pořádně. U každé jsou vlnky, pod kterými se drží špína
- dodání příčníků na jiný typ auta (ty jsem si ale nakonec nechal)
- několikrát reklamovány vibrace motoru v rozsahu 2500-3000 otáček - prý vlastnost, ale to se mi fakt nezdá - spíš neochota to dál řešit. Motor se ale jinak chová OK.
- vrzající roletku v kufru jsem už vzdal - reklamováno několikrát - bez úspěchu
- aktualizace MAP a SW u vestavěné navigace - dle protokolu provedeno, ve skutečnosti nic aktualizováno nebylo
- při koupi auta nebyly seřízeny světlomety. Když jsem to po roce reklamoval (nejezdím moc v noci), tak po mě chtěli 500,-, což jsem odmítl. Nechal jsem si je seřídit až v rámci jarní akce, kdy to mělo být zdarma, ale opět to zkoušeli naúčtovat.
- při servisní prohlídce dolévání drahé vody do ostřikovačů - nic takového jsem si neobjednal...
- již přes měsíc čekám na reklamaci světlometů (možná není chyba servisu)
- při výměně oleje zapomněli namontovat těsnící podložku, takže zámkovou dlažbu máme hezky od oleje.
- 1. výměna oleje 5w40, druhá výměna oleje pro změnu 5w30, třetí nevím, nikam to na žádný štítek nenapsali
- do servisní knížky nebyl udělán zápis z pravidelné prohlídky
- nevynulovaný palubní počítač po provedení pravidelné prohlídky
- zasekávající se klika řidiče opravena stylem, že se po týdnu zasekává znovu (mimochodem první výskyt tohoto problému byl po převzetí auta ze servisu - možná náhoda)
- při reklamaci funkce automatického odbrzdění parkovací brzdy při rozjezdu (nemyslím HAC) mi jak přijímací technik, tak samotný mechanik tvrdil, že takovou funkci auto ani nemá (tak jsem jim to názorně předvedl). Slova mechanika: na to se musím kouknout do manuálu, že si to nemůže prý všechno pamatovat.
- vadí mi, že do předběžné ceny za garanční prohlídky prý musí napsat nějakou částku (6.000-10.000), i když ji mam v rámci programu Kia 777 zdarma. Takovéto věci opravdu nerad podepisuji - je zde prostor pro mnou neodsouhlasené náklady
samozřejmě udělali i pár věcí dobře, ale bohužel mám ze servisu většinou špatný pocit.
Jinak potvrzuji, že mladší přijímací technik (myslím, že pan Pospíchal) je vyloženě arogantní. Ostatní jsou v pořádku, vč. obchodníků
Kia Cee'd SW II (2013) Casa White, 1.6 GDI 99KW, exclusive + p. Ultra 3 ...
Kia ProCeed GT (2024) Orange Fusin, 1.6 T-GDI 150KW