Stránka 1 z 1

CAR HOUSE s.r.o. (Praha 9) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 29.09.2011 14:31
od snike
CAR HOUSE s.r.o.
http://www.carhousegroup.cz

Adresa:
Pod Táborem 51/12
190 00 Praha 9
Tel.: +420 284 817 829
E-mail: kia@carhousegroup.cz

Kontakt prodej:
Ondřej Sobotka
Tel.: +420 284 817 829
Mobil:+420 725 958 186
E-mail: prodej@carhousegroup.cz

Kontakt servis a prodej ND:
Martin Kaliba
Tel.: +420 284 817 829
Mobil: +420 725 958 187
E-mail: mkaliba@carhousegroup.cz

Provozní doba
Servis
Po-Pá: 8:00 – 18:00
So: 9:00 - 13:00

Prodej vozů a ND
Po-Pá: 9:00 – 19:00
So: 9:00 - 13:00

  • Prodej a servis vozů KIA včetně prodeje náhradních dílů
  • Provádíme servis všech značek včetně vozů z USA
  • Možnost zapůjčení náhradního vozidla
  • Odvoz zákazníka firemním vozidlem na MHD
  • Salonek s občerstvením, free WiFi a dětským koutkem
  • Individuální přístup k ženám – zákaznicím

Re: CAR HOUSE s.r.o. (Praha 9) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 25.05.2012 14:20
od pawlow
Tak ja jsem tady moc spokojeny nebyl,,mel jsem vice jak o 1 cm prelitej olej a kdyz jsem to reklamoval, tak se mi snazili jeste vysvetlit, jak je preliti oleje dobre pro turbo..
Chtel jsem taky jednou zkusit cesky servis - a neda se to vubec strovnavat. Auto neumyte, dokonce i zasvinenej motor od vytahovani filtru a cena celkove drazsi, nez kdyz delam servis v Nemecku, kde mi auto umyji, vysaji a dokonce i naimpregnuji kozene veci.

CAR HOUSE s.r.o. (Praha 9) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 27.09.2012 22:13
od snike
Podzimní akce firmy CAR HOUSE :kia:

akce servis_CAR HOUSE.jpg


akce servis_CAR HOUSE.pdf

Re: CAR HOUSE s.r.o. (Praha 9) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 31.07.2016 11:16
od Polsondeside
Já mohu tento servis jen doporučit. Přijímací technik p. Vondrák je velmi sympatický a ochotný, mladši kolega už bohužel ne. Auto mi pokaždé vrátí důkladně z venčí umyté. Na záruku mi i po šesti letech vyměnily palubní desku i zlomený klíč. Navíc tam pracuje mechanik, jenž svojí práci odvádí opravdu důkladně. Tak jsme si prohodily kontakty a mám dobrý pocit, že tam někoho znám. Úspěhem je příjemné vystupování za každé okolnosti, byl jsem svědkem, kde se pán rozčiloval a oni se samozřejmě sekli a nechtěli mu vyjít vstříc. Tohle ale platí všude a je potřeba nad tím přemýšlet.

Re: CAR HOUSE s.r.o. (Praha 9) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 02.08.2016 01:43
od achiles
aby to bylo trochu objektivní, tak já naopak popíšu některé problémy za 3 roky, kdy k tomuto domovskému servisu jezdím (musím jezdit):

- do povinné výbavy dali lékárničku, která měla platnosti pouhých 22 měsíců místo standardních 4 let
- montáž origo "Ochranných fólií laku pod kliky dveří" - snad ani jednu ze čtyř nenalepili pořádně. U každé jsou vlnky, pod kterými se drží špína
- dodání příčníků na jiný typ auta (ty jsem si ale nakonec nechal)
- několikrát reklamovány vibrace motoru v rozsahu 2500-3000 otáček - prý vlastnost, ale to se mi fakt nezdá - spíš neochota to dál řešit. Motor se ale jinak chová OK.
- vrzající roletku v kufru jsem už vzdal - reklamováno několikrát - bez úspěchu
- aktualizace MAP a SW u vestavěné navigace - dle protokolu provedeno, ve skutečnosti nic aktualizováno nebylo
- při koupi auta nebyly seřízeny světlomety. Když jsem to po roce reklamoval (nejezdím moc v noci), tak po mě chtěli 500,-, což jsem odmítl. Nechal jsem si je seřídit až v rámci jarní akce, kdy to mělo být zdarma, ale opět to zkoušeli naúčtovat.
- při servisní prohlídce dolévání drahé vody do ostřikovačů - nic takového jsem si neobjednal...
- již přes měsíc čekám na reklamaci světlometů (možná není chyba servisu)
- při výměně oleje zapomněli namontovat těsnící podložku, takže zámkovou dlažbu máme hezky od oleje.
- 1. výměna oleje 5w40, druhá výměna oleje pro změnu 5w30, třetí nevím, nikam to na žádný štítek nenapsali
- do servisní knížky nebyl udělán zápis z pravidelné prohlídky
- nevynulovaný palubní počítač po provedení pravidelné prohlídky
- zasekávající se klika řidiče opravena stylem, že se po týdnu zasekává znovu (mimochodem první výskyt tohoto problému byl po převzetí auta ze servisu - možná náhoda)
- při reklamaci funkce automatického odbrzdění parkovací brzdy při rozjezdu (nemyslím HAC) mi jak přijímací technik, tak samotný mechanik tvrdil, že takovou funkci auto ani nemá (tak jsem jim to názorně předvedl). Slova mechanika: na to se musím kouknout do manuálu, že si to nemůže prý všechno pamatovat.
- vadí mi, že do předběžné ceny za garanční prohlídky prý musí napsat nějakou částku (6.000-10.000), i když ji mam v rámci programu Kia 777 zdarma. Takovéto věci opravdu nerad podepisuji - je zde prostor pro mnou neodsouhlasené náklady

samozřejmě udělali i pár věcí dobře, ale bohužel mám ze servisu většinou špatný pocit.


Jinak potvrzuji, že mladší přijímací technik (myslím, že pan Pospíchal) je vyloženě arogantní. Ostatní jsou v pořádku, vč. obchodníků

Re: CAR HOUSE s.r.o. (Praha 9) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 02.08.2016 10:00
od Polsondeside
Bohužel osazenstvo dílny je neskutečná omladina a zkušenosti budou velmi chabé. Toho "lepšího" mechanika znám a auto mi spravuje výhradně on.
S tou kapalinou do ostřikovačů moc nechápu, mě tohle neudělali v žádné pobočce Kia při ponechání vozu a to mám nádobku celý čas téměř prázdnou, okna si totiž většinou umyji raději ručně.
Za zbytek mi je Vás líto, s koupí nového vozu tolik nepříjemností zřejmě od značky do budoucna dost odradí.
Teď tam akorát auto mám s několika potížemí tak poreferuji na konci týdne jak jsem dopadl.

Re: CAR HOUSE s.r.o. (Praha 9) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 21.03.2019 06:46
od syberius
Taky vám přišel dopis od Kia, že s CarHouse končí a máte si najít jiný servis?